snap m even niet meer, telfoutje in NOD? help

A

Anoniem

Guest
Ik had via een website uitgerekend wanneer mijn vruchtbare periode is en mijn eisprong enz. 9maanden.com rekende voor mij uit dat ik mijn NOD op 13 dec. moest hebben en ik ging er blindelings van uit, maar nu...

Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 12 november. Ik heb altijd een cyclus van 27 a 28 dagen, erg regelmatig dus.
Ik ben nu ff aan het tellen maar ik had mijn NOD al op 9 dec. moeten hebben!!!!

Dus helemaal geen 13 dec. als 9maanden.com het voor mij had uitgerekend!

Of maak ik nu een fout??? Dat betekend dus dat ik al 5 dagen overtijd ben ipv 1

Liefs
DiSilva

Ha DiSilva,

Heb jij er mooi even een paar dagen extra bij!
Nou dan wordt het wel tijd voor een test!   Haha. Spannend!
Voel met je mee...
Sterkte met wachten.

Liefs Esther

Dank je wel,  Esther!!
Ja, dat scheelt best wel een paar daagjes.
Ik weet alleen niet of ik een paar daagjes moet wachten met testen omdat dan (als je zwanger bent) je hormonen steeds beter zichtbaar worden en zo een grotere kans op positieve uitslag hebt, zoooo spannend.

Ik denk nog heeeeeeel even afwachten en dan hou ik het echt niet meer, hoor ha ha ha

Liefs
DiSilva

Jaaaa! Ben jij ff gek! Niet zolang wachten hoor!
Ik had na 2 dagen overtijd 's avonds  al een positieve test.

Woehoeoeoeoeoe! Wat spannend.

Testen
Testen
Testen
Testen!

Ik zou zeggen : TESTEN...

Ik heb meteen mijn dagen ff nageteld en kwam tot de volgende conclusie.

Ik werd ongi op 13nov. als ik van mijn langste cyclus uitga, 31dgn, zou mijn NOD op 12  december moeten zijn en niet op 14 december als 9maand.com aangaf... Dus ik ga morgenochtend ook testen!

Volgens mijn berekening inderdaad 9 (27 dagen) of 10 dus.....
testen snel ben razend nieuwsgierig!

hi hi, ik wordt er bloednerveus van, spannend......

Ik ga vanavond testen. Ik vertelde het gisteravond mijn man dat ik een telfoutje maakte en hij zei: TESTEN!!
Maar manlief wil graag bij de test zijn, dus moet ik wachten tot vanavond....om het nog maar even spannender te maken, ha ha.

Ik ga zo mijn testen kopen, koop er gelijk 2 omdat ik niet weet of het uitmaakt of je 's morgens of 's avonds test. Gewoon voor de zekerheid.

Jullie horen het nog,

liefs
DiSilva

p.s. nu dus 6 dagen overtijdspanning stijgt

Terug
Bovenaan