A
Anoniem
Guest
Ik stel me eerst maar eens netjes voor. Wel hou ik mijn naam nog even achter daar mijn naam niet allerdaags is.
Ik ben 28 en mijn Partner is 30. 1,5 geleden hebben wij een woning gekocht en nu sinds augustus laten wij de pil achterwege!!
We zijn nu dus aan het klussen voor ons 1ste kindje.
Echter en nu komt het hoop dat iemand het snapt. Op 6 augustus ben ik voor het laatst ongesteld geweest van de pil.
Zijn op vakantie geweest en bij thuis komst (ook in de vakantie) lekker "geklust"
Nu hebben wij 1 dag voordat je zoveel slijmverlies hebt geklust.
Dag na het slijmverlies heb je volgens de boekjes je eisprong? en tel ik vandaag 14 dagen terug volgens boekjes duurt het na de eisprong nog 14 dagen voor je ongesteld moet worden dan klopt het allemaal precies.
Echter ben ik niet zwanger vanmorgen ben ik ongesteld geworden.
Theoritsch gezien had ik hartstikke zwanger moeten zijn?????????
Of moet het lichaam eerst ontpillen volgens de huisarts hoefde dat niet?
En nu ik zonder pil ongesteld ben geworden heb ik nu dan dus wel een eisprong gehad?
Wie kan mij uitleggen hoe eea nu zit???????
Groetjes Moi28
Ik ben 28 en mijn Partner is 30. 1,5 geleden hebben wij een woning gekocht en nu sinds augustus laten wij de pil achterwege!!
We zijn nu dus aan het klussen voor ons 1ste kindje.
Echter en nu komt het hoop dat iemand het snapt. Op 6 augustus ben ik voor het laatst ongesteld geweest van de pil.
Zijn op vakantie geweest en bij thuis komst (ook in de vakantie) lekker "geklust"
Nu hebben wij 1 dag voordat je zoveel slijmverlies hebt geklust.
Dag na het slijmverlies heb je volgens de boekjes je eisprong? en tel ik vandaag 14 dagen terug volgens boekjes duurt het na de eisprong nog 14 dagen voor je ongesteld moet worden dan klopt het allemaal precies.
Echter ben ik niet zwanger vanmorgen ben ik ongesteld geworden.
Theoritsch gezien had ik hartstikke zwanger moeten zijn?????????
Of moet het lichaam eerst ontpillen volgens de huisarts hoefde dat niet?
En nu ik zonder pil ongesteld ben geworden heb ik nu dan dus wel een eisprong gehad?
Wie kan mij uitleggen hoe eea nu zit???????
Groetjes Moi28