snap ut nie.....

Hallo meiden,

wij zijn al 8 maanden bezig met het proberen zwanger te worden en het wil nog niet echt. Ben me wat gaan verdiepen in de 'zelfstudie'om mijn vruchtbaren dagen te bepalen en ben op een site gekomen met uitleg over je slijm. nou mijn zééér dringende vraag want anders ga ik even naar de dokter..

KAN HET ZIJN DAT HET ZAAD NIET GOED DOOR DE ZUURTE VAN MIJN SLIJM HEENKOMEN?
DUS; STERVEN DE ZAADJES ONDERWEG NAAR EVENUTEEL EITJE AF? IK HEB N.L. BEHOORLIJK ZUUR SLIJM.....EN KAN ME GEEN DRADERIG OF ANDER SLIJM VOORSTELLEN BIJ MIJ....IEMAND ERVARING???

zal blij zijn als iemand me kan verlossen van deze vraag!!!

succes allemaal!!

Liefs

Hoi Xenia,

het kan zijn dat je slijm niet goed is of dat je geen eisprong hebt. Want als je draadjes kan trekken betekend dat dat je ei eraan zit te komen. Weet je of je een eisprong hebt? Misschien is het een idee om eens een ovulatietest te doen of om te temperaturen daaraan kan je ook zien of je een eisprong hebt.

Misschien is het toch wel goed om even naar de dkt. te gaan al is het maar om je een beetje gerust te stellen. Heel veel succes!!

Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is..denk inderdaad dat het beter is even naar de dokter te gaan.
al is het alleen om de geruststelling ja.
dank je wel voor je berichtje! en veel succes met alles!

Het kan idd zo zijn dat de zuurgraad van het slijm in je vagina zo hoog is dat daardoor de spermacellen afsterven. Maar om daar zeker van te zijn zal er wel een onderzoek in het ziekenhuis moeten plaatsvinden bij de gyn.
Als jij twijfels hebt kun je natuurlijk altijd naar je huisarts, en daar om een verwijsbrief vragen voor de gyn.
Heel veel succes en de groetjes Anita

Terug
Bovenaan