Snappen jullie al die info??

Hoi allemaal,

ik ben nieuw op het forum,m we zijn sinds augustus bezig met zwanger worden en het is nu gelukt. 19 maart postieve test. 20 maart toch maar even naar de huisarts, want had de afgelopen weken wat medicijnen geslikt. Krijg ik van de huisarts een stortvloed aan info en datum, ik heb werkelijk geen idee meer. Omdat ik iets nuttigs wilde doen heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders. Dat was simpel. Afgelopen week bellen naar de verloskundige weer een hoop info en datums. Kunnen ze die niet gewoon even bevestigen per mail ofzo??? Ik heb naar het echocentrum gebeld mag pas 17 april komen, echt absoluut niet eerder. En ik had het zo graag op mijn verjaardag (16 april) aan mijn ouders en schoonouders, broer en zus verteld...
Gelukkig heb ik niet zo heel veel klachten, als ik maar blijf eten...(dat is weer eens wat anders als dat ik hier lees, misselijk ben ik nauwelijks als ik maar blijf eten, koekje, paasei, boterham, yoghurt, vruchtensap, niet normaal gewoon).
Maar hoe rekenen ze nu?? de 1e dag van laatste menstruatie 17-2, dan begint toch vandaag week 7??? Of sla ik nu helemaal de plank mis???

Liefs Elsje

Heey,

Veel info hè. Ik heb met verloskundige praktijk gebeld en kreeg een vragen formulier en info via de mail. Op bevestiging van de eerste afspraak stond erin. Zal bi iedere praktijkt anders zijn denk ik. Je kunt zo ook altijd nog een keer weer bellen.
17 april is het zo ik moet nog een aar dagen wachten. 10 maart positieve test en 3 april eerste echo. Dus met 8 weekjes. tijd gaat vrij sne hoor.
Wel lekker dat je alles kunt eten, ik kan bijna niets eten .

ik hoor hier helemaal niet hoor maar verveel me ter plette dus ging ik ff verder lezen :p

als de eerste dag van je laatste men 17-2 is, ben je vandaag 6 weken zwanger.

neem een notitieblokje mee naar de vk. de belangrijkste info kan je dan opschrijven :)
ook als je nu vragen hebt, kan je die nu al opschrijven zodat je zeker weet dat j ze niet kan vergeten.

schaam je verder niet als je vragen hebt of als je iets niet begrijpt. ze leggen het met gemak nog een keer uit!

ik wens je een hele fijne en goede zwangerschap!
voor mij zit het er bijna op.

groetjes, do
mama van 2 meiden en nu 38,2 weken zwanger van een knul :D

Terug
Bovenaan