snappen jullie dat nou??

A

Anoniem

Guest
goeiemorgen,nou wat ik nou las...
ik keek straks effe op t zwanger worden forum...
daar heeft een meid een verhaal geschreven..ze had de laatste tijd steeds meer de behoefte na een  zwangerschap  en niet om t kindje maar om te weten hoe t zwanger zijn isnou is ze single en nog best jong en zit ze erover te denken om een nepbuik an te schaffenen wil ze t in alle fases meemaken..
normaal zou ik denken ..zoek t lekker uit,maar ik vondt dit stukje toch wel bizar voor woorden,en heb er ook op gereageerd!
ik wou dit even met jullie delen,want zo zie je maar dat er mensen zijn met hele vreemde gedachtens in mijn ogen dan!groetjes

Sommige mensen zijn echt  spoor bijster denk ik wel eens. Dat kan je toch niet verzinnen zoiets. Raar hoor.

Groetjes van Marloes

Nou ik hebhet net ook even gelezen en gereageerd. Ik vind het maar een vreemd verhaal en ook een beetje ziekelijk eigenlijk dus dat heb ik ook neergezet.
Wat heb je toch rare mensen.

Groetjes van Sonja.

Hoi!

Ik heb ook al gereageerd.
Ik denk dat dat meisje aandacht te kort komt..of zoiets..vind het in ieder geval niet gezond!
Ik"droomde" ook al heel lang van een kindje,ook toen ik geen partner had,en heel jong was,maar zoiets is echt nooit in me opgekomen...

Ik vind t in ieder geval een gek idee...

groetjes,Swinnie

Heb het berichtje ook gelezen.
Sommige mensen zijn echt het spoor bijster!!!!!!
BELACHELIJK.

Gr Naomi

Ik heb nix aan jullie reacties toe te voegen dames...

Wat een belachelijk idee!!

Ok, ik ben het ermee eens dat ze wat ver gaat, maar hebben we allemaal niet weleens voor de spiegel gestaan met een kussen onder onze trui, dromend over hoe het zou zijn?

Ik wel in ieder geval .

Hoi Mandarijn,

Ik vind voor de spiegel staan met een kussen onder je trui  helemaal niet gek,maar om nu in  het "dagelijkse"leven te gaan rondlopen met een nepbuik...vind ik toch wel even anders....maarja..we hebben allemaal onze eigen mening..Gelukkig!!

groetjes,Swinnie

Terug
Bovenaan