Snappen jullie mijn lichaam

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Ik heb even een vraagje. Ik ben sinds 19 september gestopt met de pil. Dit was ook mijn eerste dag van mijn ongi. Nu ben ik 5 dagen ongi geweest en sindsdien merk ik eigenlijk helemaal niets. Geen last van buikpijn of hoofdpijn enz. Ik weet ook niet precies hoe je je ei voelt.... Ik had wel een iets lichtere en iets meer afscheiding. Mijn man en ik zijn rond deze periode om de dag gaan klussen. Maar ik lees wel dat jullie last van je borsten krijgen. Ik heb nergens last van! Mijn nod is pas 17 oktober. Dus nog alle tijd. Ben alleen wel heel moe! Maar ook verkouden dus.... Weten jullie waarom ik niks voel haha.

Liefs Heleen

Hoii Heleen

Ik kan me bij je aansluiten, ik ben in juli gestopt maar voel/merk ook helemaal niets! Niet aan mijn slijm, niet aan mijn borsten, ik voel niks.. Het is natuurlijk erg verschillend per persoon.. maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken als je niks voelt.. Doe ik eigenlijk niet.
Je kunt daarvoor ook ovutesten gebruiken om je ei te spotten. Ik heb dat 2 maanden gedaan maar nu deze maand niet. omdat ik heel onregelmatig ongi ben en de ovutesten bij mij constant een 2e streep aangaven ook al waren ze 3 dagen wel iets donkerder maar niet zo donker als de teststreep.
Ik zou zeggen lekker om de 2 a 3 dagen klussen dan kun je je ei haast niet missen.

Succes! Liefs Renate

Hoi Helena24,

Ik voel mijn eisprong iedere maand, wat lichte buikkrampen, en verder niets byzonders.
Een week voordat ik ongi. moet worden zijn mijn borsten erg gevoelig.
Als ik bijvoorbeeld 1 oktober ongi. wordt, dan is mijn eisprong de 17de.
Ben er inmiddels wel aan gewend wanneer ik die heb, veel klussen rond die periode, maar nog steeds niet raak, blijft een raadsel hier.
Wij zijn gestopt met de pil 19 mei 2001, dus dat is al een lange tijd.
Veel succes.

Hoi Helena,

Ik voel mijn eisprong ook niet, en pas zo'n 2 tot 3 dagen voor mijn ongi krijg ik iets wat last van mijn borsten. denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, gewoon lekker klussen. komt het vast wel goed.

x Nanda

Ik voel ook niets, hoor... Denk dat er meer meiden zijn die niets voelen, dan die wel wat voelen!
Als je 20 meiden hierover spreekt, voelen ze alle 20 wat anders, omdat elk lichaam weer anders in elkaar steekt.

Rustig afwachten dus of je ongi wordt!

Dank je meiden! Normaal toen ik nog de pil slikte voelde ik ook niks. Alleen op de eerste dag ongi voelde ik een beetje kramp. Mijn lichaam was daar altijd heel makkelijk in! Gelukkig dat jullie verder ook niks voelen. Rustig afwachten dus. Probeer me zo veel mogelijk in te stellen dat hetnu nog niet gelijk zal lukken. Maar het kriebelt wel haha!!! Jullie ook verder allemaal succes

Liefs

Terug
Bovenaan