Snapt iemand mijn temperatuurkaart ??

<p>Hi ladies,</p><p>Ik begrijp er nu helemaal niets meer van. Heb ik wel een eisprong gehad?? Ik heb wel allemaal symptomen. Borsten zijn gespannen, en gisteren stond ik kokhalzend boven het gehakt. Heel apart dus..</p><p>Om de dag geklust, zelfde tijdstip temp. </p><p>Hierbij mijn temp. Ik kan er zelf echt geen pijl op trekken... Ik ben op dag 7 begonnen</p><p>07: 36.6</p><p>08: 36.7</p><p>09: 36.5</p><p>10: 36.4</p><p>11: 36.5</p><p>12: 36.4</p><p>13: 36.7</p><p>14: 36.5</p><p>15: 36.7</p><p>16: 36.5</p><p>17: 36.4</p><p>18: 36.6</p><p>19: 36.7</p><p>20: 36.6</p><p>21: 36.4</p><p>22: 36.5</p><p>23: 36.6</p><p>24: 36.5</p><p>25: 36.3</p>

Lastig.. normaal zie je wel een duidelijk verschil. Volgende maand echt vanaf dag 1 beginnen kijken of je verschil ziet. Meet je het meteen sochtends als je nog in of net uit bed gaat? Anders is hij niet meer betrouwbaar. Ook is je temp betrouwbaarder als je thermometer anaal gebruikt en niet onder je tong of oksel. 

Ik zou door blijven meten! Misschien komt je eisprong pas later. Mijn eisprong kwam pas dag 28 bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe lang je cyclus is, maar ik zou gewoon blijven meten, ook als je ongesteld bent enzo. Op die manier ontdek je echt je cyclus. Als je eisprong is geweest gaat je temperatuur omhoog en die blijft hoog totdat je ongesteld wordt en dan zie je ‘m echt weer dalen. Tenzij je zwanger bent, dan kan het zijn dat je ‘m na innesteling nog verder ziet stijgen en hoog blijven! Zeker als je het in een grafiek zet wordt het goed zichtbaar! 

Ik zie nu niet echt een piek... het lijkt bijna alsof hij nog moet komen. Dag 25 is duidelijk ietsje lager, een dipje? En dan daarna de eisprong? Ik weet niet hoelang je cyclus normaal is?? En of die regelmatig is?? Bij mij zie je echt heel duidelijk dat hij tussen de 36.2 en 36.5 zit en na de eisprong tussen 36.6 en 37.0.

Terug
Bovenaan