SNEEEEEUW....... (foto's)

A

Anoniem

Guest

Ha meiden,

Nou hier in Breda heeft het vandaag ook flink gesneeuwd hoor... Eigenlijk was het tijd voor jayden z'n slaapje toen er een flink pak lag maar aangezien hij al in auto had geslapen omdat we van een verjaardag kwamen zijn we toch ongeveer anderhalf uur buiten geweest, het was wel koud maar ach zo vaak ligt er geen sneeuw he... Nou hij wist niet wat hij zag en bleef met lopen maar naar de grond kijken... Toen we thuis weer aankwamen wilde hij niet naar binnen, hahaha, nou hier wat foto's...(ik heb er nog meer maar die zijn voor op de kerstkaarten, die laat ik tegen die tijd zien)

Dit zijn Jayden, mn vriend en mn vader...

Ons gezin...

Leuk he...
Groetjes, Patricia(Jayden18-05-2007)

O dat ziet er geweldig uit. Ik kan niet wachten tot we met Maaike ook in de sneeuw kunnen lopen. Ze zat al helemaal vreemd naar buiten te kijken toen het hier vanmiddag sneeuwde. Maar kruipen is nu niet zo handig.

Groetjes
INge

Eej, wat leuk..Iemand uit Breda.. Ik heb tot afgelopen september ook altijd in Breda gewoont.. Nu woon ik in Etten-Leur..
Maar het heeft hier echt flink gesneeuw he, niet normaal..

Superleuke foto's!! En wat donker al he, zo midden op de middag!

Groetjes Babybelle

Hoi,

Kan me bijna niet voorstellen dat het bij jullie zo gesneeuwd heeft, hier ligt namelijk een vlokje hier en daar.
Super leuke foto's, wel iets voor een kerst kaart!

Groetjes Linda

wat een leuke foto's!!!
zeker leuk om als kerstkaart te gebruiken!
Jammer dat het hier niet zo heeft gesneeuwd....
xxxjes

ziet er geweldig uit!
Hier bleef het niet zo mooi liggen en was het meer natte sneeuw. We zijn wel even buiten geweest maar Sarah vond het maar niets hahaha wou de sneeuw niet zelf aanraken...
Volgende keer beter en voor nu geniet ik van jullie foto's

Tamar

Wauw, wat ziet dat er leuk uit!!! Ben helemaal jaloers...Al hoewel, ik hoef nu niet met mijn auto door de sneeuw heen te baggeren....

(dit weekeind stuk of 6 doden door het winterse weer , waarvan bijna 1 gezin compleet weg, alleen de zoon leeft nog....)

Terug
Bovenaan