Sneeuw en zwanger zijn

Ik was benieuwd hoe het met jullie nu ging met de sneeuw. Momenteel ben ik best bang dat ik val. Ben gisteren dus ook met de hond uitlaten gevallen. Gevallen op een trappetje, met mijn kont op de ene tree en de andere tree in mijn onderrug. Gelukkig nergens last van en kindje beweegt nog steeds, maar ik was wel geschrokken. Het lijkt wel hoe voorzichtiger je doet, des te eerder je valt.

Bij jullie is hopenlijk alles goed gegaan?
 
Hoi hoi, wel uitkijken hoor. Ik doe steeds onze hond los (bang dat ik uitglij) maar aangezien ze nog niet zo goed luisterd sta ik af en toe een beetje voor paal. Dan loop ik te schreeuwen. Hmmm. Maar goed doe voorzichtig.
Groetjes
 
Er is hier in de Flevopolder bijna een halve meter gevallen. Wij hebben geen hond maar ik moet er toch af en toe uit. Gister een heerlijk lange wandeling gemaakt door de sneeuw. Bang om uit te glijen ben ik niet. Ik heb moonboots aan. Daarmee heb je extra grip op de sneeuw en glij je niet uit. Nog een voordeeltje is dat je voeten lekker warm blijven. Mocht je iets van een Scapino in de buurt hebben: meer dan 20 Euro kosten ze daar vaak niet. Een kleine investering om gezond deze dagen door te komen? Je kan ook ijzertjes voor  onder je voeten kopen. Dan kan je je gewone schoenen aan. Werken wel iets minder goed dan boots.
 
Terug
Bovenaan