SNEEUW SNEEUW SNEEUW

Het sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwt (voor hoelang het duurt dan)
Oke op naar buiten en fot's maken, vanavond wil ik van iedereen een sneeuw reportage met de kleine hahahaha.
Ik zie alle kids al zitten op de slee en met een sneeuwpop.

Nee hoor ben benieuwd naar jullie kids en de eerste sneeuw ontmoeting.
Ik ga nu met Yoëll eventjes naar buiten en kijken wat hij ervan vind.

Pauline  

Ik hoop dat het vanavond laat wel op houd met sneeuwen, moet werken tot 23.00 uur.
Gatver ik moet met de bus, straks rijden ze niet meer door de sneeuw, ben ik gestrand op mijn werk.
Nou nee dank je moet ik in zo'n bed van een cliënt overnachten, ik werk in een verpleeghuis.

Maar het is wel heel mooi de sneeuw, wou dat ik vrij was.

Hier sneeuwt het nog niet, woon in Heerhugowaard (Noord-Holland).

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Kay zat net met open mond naar buiten te staren..
Er hing zowaar een giga slijmsliert aan zijn lip zo interessant vond hij het haha..
Helaas kan ik niet even met hem naar buiten om de sneeuwvlokjes op zijn gezichtje te laten voelen want meneertje is net een beetje aan het opknappen van de griep.

voor de andere moeders;

VEEL SNEEUWPRET !!

Esmé mv Kay

Hahahahaha, hier in Erica (bij Emmen dr.) ook nog steeds geen sneeuw te zien hoor. Het schijnt hier wel langzaam naar toe te trekken. Op het nieuws hoorde ik net: het is geen zware sneeuwval, maar langdurige.... We zullen zien. Op www.weathernews.nl kun je klikken op de neerslagradar en kun je zien waar de neerslag zich bevindt en hoe het het komende uur eruit gaat zien.
Groetjes happyM.

ZIt helaas op mijn werk en de kleine bij de oppas, dus kan niet kijken hoe ze reageert op de sneeuw. Hier ligt al een aardig laagje (utrecht). Gelukkig werk ik maar tot 13.00 uur dan snel die kleine ophalen en dan moeten we er met de kinderwagen nog doorheen. Ben benieuwd.

Hier begon het om 9:30 te sneeuwen .... in dordrecht.
Jaimey heeIft al voor het raam gekeken en vindt het ook er mooi!
Ook wij gaan nu niet naar buiten, hij heeft verhoging en heeft vanaf 3:30 niet echt meer geslapen en mama heeft wallen onder d'r ogen haha.
Ik hoop nu ook dat ie in slaap valt... ga zo weer ff kijken bij hem.

Voor de andere moeders, veel sneeuwplezier!!

groetjes karin

Terug
Bovenaan