Sneeuw

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas!

Vanochtend begon het ineens te sneeuwen, van die hele grote dikke vlokken! Dat had Max nog niet gezien, dus hij wilde uit elk raam in het huis kijken om te zien of het er overal hetzelfde uitzag :)
Ik heb gauw zijn jasje en schoenen over zijn pjamaatje aangedaan en we zijn buiten gaan kijken.

haha met z'n nieuwe (te grote) schoenen over z'n pjamavoetjes heen

verwonderd aan 't kijken

Helaas bleef de sneeuw niet liggen, dus weer niet z'n gloedjenieuwe slee kunnen gebruiken.

Ajuus, ilja

zo Max wat een stoere jas. En sneeuw is leuk hè? Tess vond het prachtig van de week, ze bleef maar vragen "wat is dat?" Maar er in lopen vond ze toch wat minder.

Ik hoop voor jullie dat er snel meer sneeuw komt zodat je op je slee de blits kan maken.

Liefs Nanda en Tess

lief ventje!!! leuke muts ook!
jammer dat de sneeuw niet bleef liggen...

liefs Jenneke

Interessant hè, die sneeuwvlokjes. Jammer dat je je nieuwe slee niet kon uitproberen. Enne, je hebt mooie vlechten hoor .

groetjes,
Nelly.

Sneeuw, wat is dat? Kan me niet herinneren dat ik het hier gezien heb ...

zou het maar eens lekker blijven liggen hé? zou het geweldig vinden. Ook de uitdrukkingen van de kids zijn zo leuk, ze spreken boekdelen...groetjes Wendy

Wat leuk! en die muts, nou lijkt het net of hij 2 staartjes heeft, hahaha!

Heb je de sneeuw van afgelopen zaterdag gemist?? Bij ons was het wit, oké geen pak maar genoeg voor Tess.

Terug
Bovenaan