Snel 2de kindje na 1ste?

Hallo,

Zijn er bij deze mama's, die uitgerekend zijn in februari, nog meer moeders met nog een kleintje thuis?
Wij zijn onverwachts heel snel weer zwanger geraakt terwijl ons oudste zoontje nog erg klein was. Ben nu 3,5 maand zwanger en ons oudste kindje is nu 9 maanden. Hij is straks 14 maand als de baby geboren gaat worden. Dus dan hebben we twee kleintje thuis rondlopen. Of beter gezegd liggen en zitten, want lopen zit er vast nog niet in ;-)
Zijn er meer mama's die in deze situatie zitten?

Groetjes

Hoi,

Mijn zoontje is net 10 maanden geweest en ik ben alweer bijna 16 maanden zwanger. Ik ben zelfs zwanger van een  tweeling, dus ik heb straks 3 kindjes onder anderhalf jaar in huis!

Mijn zoontje zal ongeveer 14 a 15 maanden zijn als de  tweeling  geboren wordt, ligt eraan wanneer ik ga bevallen. Hij doet  nu nog geen pogingen om zichzelf op te trekken of zelf te gaan zitten, dus ik ben bang dat hij nog niet echt goed kan lopen als ik bevallen ben. Het zal wel erg zwaar  worden, aangezien je hoogzwanger nog veel moet  tillen, maar met de hulp van man en familie zal het wel lukken.  

Groetjes Saskia  

Hoi Saskia,

Jij krijgt het helemaal pittig ja! Wel super leuk een tweeling!
Gaat je zwangerschap tot nu toe voorspoedig?

Kom je wel een beetje uit met je spullen? Ik vind al dat wij zoveel extra moeten aanschaffen, zoals 2de ledikantje etc. Jullie nog veel meer.
Hoe ga je het bijvoorbeeld met kinderwagen doen met 3 kids?

Hoi,

Mijn dochtertje is iets ouder dan jullie kindjes, mijn dochtertje zal 20 / 21 maanden zijn als de tweeling komt. Wij gaan wel voor 2 ledikantjes etc, ook omdat ik mijn dochtertje nog te jong vindt voor een peuterbedje. Ik heb wel het geluk dat ze redelijk zelfstandig al stukjes loopt en ook de trap op omhoog gaat goed.

Redden jullie het een beetje met tillen?

Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan