Snel aankomen eerste 8 weken

<p>Ik ben nu ongeveer 7/8 weken zwanger van de eerste, volgende week eerste afspraak bij de verloskundige.</p><p>Nu kom ik al best snel en veel aan, ik weeg normaal 62 kilo en zit nu al op 66,7 kilo!</p><p>Ik eet gewoon hetzelfde en evenveel als voorheen, avond eten zelfs wat minder want zit sneller vol. </p><p>Meer mensen die zich hierin herkennen? </p><p>Denk zelf steeds, ojee straks is het een tweeling. Zit namelijk wel in de familie.. </p>
 
Proficiat! Ik denk zo: lekker eten wat je wil (wel gezond) je lichaam heeft veel energie nodig nu. En als je je zorgen maakt om de kilo's na de zwangerschap raad ik je aan om borstvoeding te geven! Dan ben je alles ook zo weer kwijt. 
 
Ik groei ook vanaf de eerste dag van mijn zwangerschap. Heb de hele dag honger voor 2, verschrikkelijk! Haal geen ongezonde troep in huis maar ook luchtige crackers met pindakaas zijn heerlijk. Ik kwam uiteindelijk 13,5 kilo aan, bij mijn tweede zwangerschap verloopt dit exact hetzelfde. Geen zorgen, het gaat er allemaal weer af! De gezondheid van je kindje staat voorop. De 1 groeit snel de ander super langzaam. Iedere zwangerschap is anders.
 
Hier precies hetzelfde. Ook in 8 weken van 62 kilo naar ruim 66 kilo gegaan. Bij mij is het deels obstipatie, ik kan soms dagen niet naar de wc, maar ik eet en drink ook wel echt meer en snoep ook wat vaker. 
Ik maak me er af en toe ook wel zorgen over hoor dus ik probeer nu wat vaker te bewegen. Hierdoor kan ik wat vaker naar de wc en ik merk dat mijn buik weer wat platter wordt (ipv opgezet door de darmen).
Misschien is dat voor jou ook een idee, al is het maar voor je eigen mindset? 
Enne, gefeliciteerd met je zwangerschap :)
 
Tijdens mijn 1ste zwangerschap kwam in 20 kilo aan ook de 1ste weken een halve kilo dus dat is zeker niks om je zorgen over te maken. Je kan natuurlijk altijd de verloskundige bellen om je gerust te stellen.
 
Terug
Bovenaan