Snel de moed verliezen

<p>Hallo, </p><p>Ik ben donna 24 jaar. Wij zijn nu 5 maanden bezig in een kindje te krijgen maar elke maand weer ongesteld. Je hoord stellen die jaren lang bezig zijn zo erg. Maar ik heb nu al dat ik denk gaat dat ooit wel lukken. Hoe houden jullie die moed er in? Ik vind het maar lastig. </p>

Wij hadden dat ook. Steeds weer de menstruatie die zich melde ipv een zwangerschap. 10 maanden na dat de spiraal was verwijderd had ik toch een positieve test in mijn hand! Misschien een idee om ovulatie testen te gaan gebruiken? 

Wij hadden dat ook. Steeds weer de menstruatie die zich melde ipv een zwangerschap. 10 maanden na dat de spiraal was verwijderd had ik toch een positieve test in mijn hand! Misschien een idee om ovulatie testen te gaan gebruiken? 

Ik begrijp het heel goed hoor. Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om er serieus voor te gaan, dan is iedere maand er 1 teveel. Wat hierboven al gezegd wordt; gebruik je ovulatie testen? Anders kan het mogelijk zijn dat jullie misschien toch per ongeluk steeds niet op de juiste momenten vrijen. Je hebt maar een paar vruchtbare dagen in je cyclus. Ovulatie testen kunnen daar in ieder geval al bij helpen.
Hoe vervelend het ook is.. probeer moed te houden en er niet te krampachtig mee bezig te zijn. Een advies waar je geen fluit mee kunt, dat weet ik. Het is zo makkelijk gezegd. Maar net wat je zelf al zegt, jullie zijn in principe nog niet zo heel lang aan het proberen. 
Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt (met behulp van ovulatie testen?). Ik vind die van Sensitest erg fijn en niet zo duur.

Heeyy.
Ik begrijp je meteen.. wij zijn nu 11 maanden bezig en ik wordt er echt gek van. Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik denk pff laat maar ofzo.. en al het advies wat je krijgt niet eraan denken dan komt het vanzelf . Is zo makkelijk gezegd dat gedaan. Ik ben er elke dag mee bezig . Want hoe kan je dat toch uitschakelen als je het zo graag wilt... Maar ik geloof er echt in dat het komt wanneer het goed is.  
Hoop dat het bij jou snel lukt!!!
Veel blijven oefenen hahahah 

Hoihoiii, 
ik weet hoe het voelt haha. Voor ons is dit ronde 6. Ik maak ook gebruik van de ovutesten maar helaas nog geen positieve test in handen. Ik begin te twijfelen of de ovutesten wel het juiste moment aangeeft. Deze ronde maar geen ovutesten gebruikt.. we zullen het zien. 
Ik hoop dat het ons snel gaat lukken!!

Hi Donna! Heel herkenbaar. Mijn vriend en ik zijn ook al een hele tijd ermee bezig, nu in ronde 7. Iedere keer hoop ik dat het raak is maar steeds weer ongesteld. Hiervoor moet je nou eenmaal heel geduldig zijn.
Wat vooral erg belangrijk is, is dat je blijft genieten van elkaar en gemeenschap hebt uit liefde en niet alleen voor een kleine en dan komt het allemaal vanzelf.
Succes en sterkte ermee! 

Terug
Bovenaan