snel de uitslag!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Vanmorgen het bakje met sperma naar het ziekenhuis gebracht. Daar vertelde ze me dat de uitslag morgen of maandag al bij de HA is! En dus geen week wachten...
De kriebels bestijgen me en word erg onzeker van het wachten. Mijn man is vrij rustig: "Ach, als het zo is, dan is het zo..." Maar volgens mij is dat voor hem ook een stukje zelfbescherming!
Ik kan nog echt niet aan het idee dat we misschien nooit kinderen kunnen krijgen. Kan me geen leventje voorstellen zonder!
Natuurlijk zijn er genoeg stellen die verplicht zonder kinderen verder moeten gaan en ook zij zullen het uiteindelijk best goed voor elkaar krijgen, maar daar wil ik nu helemaal niet aan denken!
Ik wil gewoon graag kinderen..Ik werk in het onderwijs in groep 1/2 en word dagelijks geconfronteerd met die heerlijke schatjes ( ook al kan ik ze soms wel wat..)en zou het geweldig vinden om zelf een kind te hebben.

Maar goed we lopen op de feiten vooruit en zullen maar gewoon even de onderzoeken afwachten, al is dat erg spannend!

ZOdra er wat nieuws is horen jullie van me!

Liefs,

Ginger

Hoi ginger,kop op meid,je spreekt nu al van nooit een kind kunnen krijgen!!!niet zo denken joh,er zijn genoeg mogelijkheden om toch in verwachting te raken.let maar op dat je gewoon goed nieuws krijgt.ik hoor het wel van je gr manuela

Hey meid,

Wat spannend zeg, en lekker dat je niet een week hoefd te wachten voor de uitslag.
Ik hoop dat alles goed voor jullie uitpakt !!!!

Ik denk aan jullie.
Liefs Belinda

Hoi ginger,
Wat fijn dat de uitslag zo snel zal komen. Maar het blijft natuurlijk stressen. De reactie van je man vind ik grappig. Mijn man zou precies zo reageren. Soms vind ik het echt fijn als hij zo reageert, maar soms ook niet. Hij is sterk voor mij, maar ik wil hem ook wel een keer troosten. Wat leuk dat je voor groep 1/2 staat. Ik heb twee jaar PABO gedaan!!!! Even pauze genomen omdat ik veel problemen kreeg. Maar ik ga wel weer verder!! Wil graag juf worden!! En het liefst voor groep... 1/2 of 3!!
Zou me ook geen leven kunnen voorstellen zonder moeder te worden. Maar je hoeft je vast nog geen zorgen te maken hoor!!
Ben benieuwd naar de uitslag. Hoop dat het goed is!!
Liefs Rebecca

Hi Ginger,

Spannend zeg dat wachten, ook wij zitten op de uitslag te wachten maar bij ons zeiden ze dat het wel 5 werkdagen kan duren dus dat duurt ontzettend lang!

Afgelopen woensdag heeft mijn man het potje weggebracht en ik heb vandaag al gebeld maar er was niks binnen en ze vertelde dat dit dus wel 5 werkdagen kon duren.

Ook mijn man is zo benieuwd naar de uitslag, normaal is hij ook zo met zijn redenering, dat als het zo is dan is het zo, en ook hij zei vanacht in bed stel dat het niet goed is dat kan ook, ik zei dat ik daar nog niet echt aan wilde denken maar soms welt het wel in me op en dat maakt me wel onrustig en het lijkt me zo onwerkelijk als dit zo zou zijn bah ik wil daar echt niet aan denken en probeer dit naar de achtergrond te schuiven het kan natuurlijk ook gewoon goed zijn en dat we nog wat geduld moeten hebben!

Ik vroeg al eerder waarom je man een onderzoek bij de uroloog kreeg ipv alleen het zaad in een potje af te geven zou je daar a.u.b. nog op willen antwoorden?

Heel veel succes met alles en hopelijk hebben we alle 2 een goede en positieve uitslag!!!

Liefs; Chili x

Terug
Bovenaan