Snel drinken/nu langzaam drinken

Hai,

Milan dronkt altijd best wel snel. Ik geef flesvoeding. Maar nu sinds 2 weken drinkt hij veel langzamer. Hij is nu 3 maanden en krijgt elke keer 160cc. Eerst dronk hij iets te veel in verhouding met zijn gewicht en nu veel te weinig. Het is elke keer een enorm gevecht om de hele fles leeg te krijgen. Soms valt hij in slaap bij 100cc maar meestal is hij heel druk met zijn handen. Hij slaat de fles uit zijn mond en draait heel erg met zijn gezich een kant op. Gisteren dronk hij 2 keer 110cc ipv 180cc (wat  hij eigenlijk moet drinken).  

Hij krijgt nutrilon 1 vermengd met nutrilon Omneo (tegen het mondje terug geven). Ik heb nu alweer gewoon alleen nutrilon geprobeerd maar dat maakt niets uit. Ik gaf altijd dodi flessen maar misschien is het gaatje in de speen wel te klein dus heb ik vanmorgen de avent fles geprobeerde maar ook dit maakt niets uit.

Herkend iemand dit?

Liefs
Monique  
 
hoi,
ik zou meerdere spenen uitproberen.
ik weet niet welke speen er op de dodi of avent flessen zitten maar misschien is een 123 speen een idee?? 1 in het begin en als je baby dan moe wordt ga je over op stand 2 of 3. of beginnen bij 2 etc etc
het is een kwestie van uitproberen, dat was bij mij ook zo. en na een aantal spenen heb ik nu de goede gevonden. (tot zolang het duurt)
ik heb een gewone M speen. (mijn zoontje is 6 maanden)
succes
 
Terug
Bovenaan