snel geirriteerd

Sinds ik zwanger ben, ben ik echt zo snel geirriteerd echt een kort lontje. Ik merk het aan mezelf maar het vervelende is dat ik af en toe een enorme heks ben thuis haha. Gelukkig kan ik er met mijn vriend wel over praten maar het is echt niet even leuk. Op dat gebied ben ik blij dat de zwangerschap straks is afgelopen kan ik eigenlijk weer mezelf zijn kennen jullie dit ook?

haha wat klinkt dit bekend. Mijn lontje is inmiddels ook aardig ingekort. Het vervelende is dat ik in de ouderenzorg werk en het daar dus eigenlijk niet kan gebruiken. Ik heb daarbij ook snel tranen en dat vind ik ook erg lastig. Maak me ook druk om het minste of geringste. Erg vervelend.
Zullen de hormonen wel zijn haha.

O, ja... verschrikkelijk! Ik word niet goed van mezelf af en toe. Ik kan wel huilen als ik me zo voel. Niemand kan iets goed doen.... iedereen zeurt en ik heb nergens zin in... de was doen of naar boven lopen is me al teveel... en ik kan enorm kattig zijn... in mezelf denk ik constant: "nu even niet.... rot op... zeur niet zo... laat me!"

vandaag heb ik ook zo'n dag.... gelukkig is het bij mij een stuk minder geworden nadat ik begonnen ben met bachbloesems 3 weken geleden... dit is een homeopatisch middel dat goed moet helpen tegen deze schommelingen... bij mij werkt het wel, maar niet afdoende... het is leefbaarder geworden. In plaats van elke dag heb ik het nu 1 of 2 keer in de week... scheelt al een heel eind!

Sterkte ermee!

Ik heb het ook af en toe, maar niet de hele tijd. Als ik nergens zin in heb en echt een hangdag heb, dan is het wel erger. Als ik mezelf er even toe zet toch wat te doen of even een eind te wandelen met de honden ofzo, dan voel ik me gelijk een stuk beter.
Af en toe kan ik echt wel sjaggie reageren.. niet echt leuk voor mn man, maar ja.. hij snapt gelukkig dat het de hormonen zijn en dat ik me nu niet altijd even lekker voel.

Terug
Bovenaan