Snel groeien

Hallo allemaal!

Ik merk dat ik echt heel snel groei, hebben jullie dat ook? Iedereen zegt dat je pas vanaf 3 maanden gaat groeien, en ik weet dat het bij iedereen verschillend is. Maar ik ben 5/6 weken zwanger en ik pas nu al niet meer in me kleren!

Ik heb vandaag zelfs zwangerschapskleding gekocht, in een grotere maat dan ik nodig heb, om mijn buik en borsten nog een een beetje te kunnen verstoppen voor mijn werk!

Ik heb al een echo gehad, om uit te sluiten of ik niet verder ben, maar er was nog niks te zien op de echo, dus echt maar 5/6 weken...

Hoe hebben jullie dit?

Liefs, Elena

Hoi,

Ben je zwanger van je 1e kindje of van een volgende kindje?? Want ze zeggen dat je van een volgende kindje ook sneller een buikje krijgt.
Van yordi paste ik toen met 9 weken al niet meer in me gewone kleren en droeg ik al zwangerschapsbroeken. Ik ben nu 5 of 6 weken zwanger( moet volgende week donderdag voor het eerst naar de vk) en moet zeggen dat mijn gewone broeken ook al strak gaan zitten.
Dus ik heb er ook al last van.

Liefs marielle

Mijn broeken beginnen ook een stuk strakker te zitten (ik ben 7 weken zwanger) maar ik ben zwanger van mijn tweede kind. In mijn eerste zwangerschap was het pas rond de 4 maanden dat ik positiekleding ging dragen. Ik hoop het nog even 2 weken verborgen te kunnen houden op mijn werk (na de echo wil ik het vertellen) dus hopelijk kan ik mijn gewone kleding nog zo lang aan ;)

Ook ik pas sommige kleren niet meer.
En ben bijna 7 weken.

Maar ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik wat meer eet dan normaal.
Normaal eet ik ongeveer 2 broodjes op een dag en nu wel 6 in totaal hihihi.

Holle bolle Gijs heeft honger!!!

Jammer dat ze op deze echo nog niks zagen.Nu nog even met spanning wachten op de volgende.

Wat leuk, al jullie reacties dank jullie wel!

Ik ben zwanger van ons eerste kindje, en het telt denk ik ook wel mee dat ik de hele tijd een ongesteldheids gevoel in me onderbuik heb. Ik pas niet meer in me broeken (komen niet hoger dan me heupen :S) maar ook omdat ik niks op mijn buik kan hebben. De lichtste druk irriteert al.

Ik eet juist niet zoveel meer als anders, ik heb juist bijna geen honger (misschien omdat ik niet meer rook???) en moet me er echt toe zetten om te eten!

Wurmpie: Dat van die echo dat was echt ontzettend teleurstellend! Ik ben echt gaan twijfelen of ik wel echt zwanger ben, maar de testen en me lichaam zeggen eigenlijk al genoeg. Alleen het zien op de echo had het echt definitief gemaakt voor me.

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan