Snel kind pffff

Hoi, wie heeft er ook ervaring met een super snel kind? Mijn dochtertje is nu 7,5 maand en trekt zich al sinds 1 week op aan tafel, box....alles waar ze maar kan tot staan. En probeert dan ook al voorzichtige stapjes te maken naar opzij. Maar dit leid natuurlijk ook tot de nodige valpartijen...gelukkig nog niet gewond geraakt. En als ze eenmaal staat is ze het gelukkigste kind te wereld en staat ze te stralen. Ik probeer haar echt zo vaak af te leiden op de grond om lekker te komen spelen maar dat heeft dus totaal geen zin. Ik zou het gewoon eens fijn vinden om eens met andere moeders te kletsen die dit ook hebben. Want in mijn vriendinnen club heeft niemand meer een baby. En ik moet eerlijk toegeven het soms behoorlijk vermoeiend te vinden, aangezien onze dame overdag maar slaapjes van een half uurtje doet en 's nachts ook nou niet echt super slaapt. Dus wie oh wie heeft ook zo'n snelle en hoe ga jij daar mee om?

Groetjes Heidi
 
Ik heb ook een snelle, al is zoonlief nu net 7 maanden. Hij wil echt alleen maar aan je hand lopen. En idd ook overdag hooguit 3x een half uurtje slapen, in de wagen of draagdoek soms iets langer...

Gewoon meegaan in de ontwikkeling van je kind is het beste. Waar is ze aan toe, wat wil ze? Dat is mijn inziens het beste. Niets remmen of orceren, maar gewoon lekker meegaan in wat ze zelf wil. :)
 
Terug
Bovenaan