snel leuke goedkope positiekleding?

A

Anoniem

Guest
Hoi
ik ga 26 augustus op vakantie naar Rhodos en ik heb maar 1 korte positie broek.
waar kan ik snel nog meer korte broeken bestellen? bij h&m, en Wehkamp en neckermann hebben ze helemaal niks leuks. en het moet ook niet te duur zijn.
wie kan mij helpen? ik hem maat 38/40

xxx jolanda

hoi jolanda

kijk anders even op marktplaats
niet alles is nieuw maar er zitten ook nieuwe dingen bij

fijne vacantie

groetejs bianca

2 jaar geleden had ik dit zelfde 'probleem'. Wij gingen alleen 2e helft september weg...en toen hing er niks meer in de winkels... toen heb ik een oude korte broek vermaakt met van dat buikelastiek... weet niet of je handig bent of iemand kent die handig is, maar het is vrij simpel te doen. Eerst het elastiek erop spelden, dan een deel van de broek wegknippen, elastiek vastnaaien en klaaaaar is je zwangerschaps korte broek.
Als je zelf niks hebt kan je natuurlijk ook kijken voor een niet al te duur exemplaar om te verbouwen....

wat wel nog makkelijk is: zomerjurkjes van soepele stof van de 'gewone' mode kan ook met zwangere buik prima! Ze vallen dan iets hoger natuurlijk, dus wel even passen of je niet een maatje groter moet als anders haha.

Hoi!

Laatst waren bij Miss Etam de korte broeken (positie) in de aanbieding voor 10-15 euro. Misschien dat ze daar nog wat hebben?
Groetjes,

NathalieMS

Hoi

Ik hoor hier eigenlijk niet, zit op het zwanger worden forum maar las je vraag. Ik heb vijf jaar bij miss etam gewerkt en wat er over is in de gewone winkels gaat naar de koopjesfilialen dus als het in de gewone niet meer hangt kan je dat ook nog proberen. Succes en fijne vakantie

xxx happy

Ik slaagde altijd bij H&M bij de positiekleding; modern en niet duur!
Succes
Sil

Terug
Bovenaan