snel veel aankomen en hoofdpijn

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

hier even een bericht cq vraagje van mij
ik ben   nu bijna 17 weken zwanger
was tot 14 dagen geleden netjes 3 kilo aan gekomen en nu ineens lijkt het of ik met de dag meer ga wegen
zit nu al bijna op 5 kilo!!
dat betekent 2 kilo in 2 weken
moet ik me nu zorgen gaan maken?

ook heb ik steeds vreselijke hoofdpijn
niets helpt ook s nacht word ik wakker van de hoofdpijn
ben al bij de ha geweest en die zij me rustiger aan te doen maar ja.....dat valt niet altijd mee!!

hebbe jullie hier ervaring mee??

alvst bedankt groetjes tineke

Hoi Meissie,

Het snelle aankomen daar kan ik nu   over mee praten..Ik ben nu 26 weken zwanger en tot vorige week was ik maar 1 a 2 kilo aangekomen maar nu ineens uit het niets ben ik ineens 5 kilo aangekomen...Heb geen idee waar het vandaan komt al moet ik zeggen dat ik wel alles lekker vind..Ik maak me er niet echt heel druk om... Ik was bij me vorige zwangerschap zo'n 15 kilo aangekomen in totaal en ik geloof dat als je zo'n 12 kilo aan komt in totaal dat het heel netjes is..

Over hoofdpijn ...ik heb een whip-lash dus hoofdpijn komt mij heel bekend voor... wat ik er aan doe is me inderdaad rustig houden al valt dat niet mee want ik heb nog een mannetje lopen van 2,5 maar als ik voel dat het opkomt dan neem ik gauw een paracetemol in dat mag (heb het gevraagd aan de vk) en meestal ga ik dan gewoon ff zitten... 9 van de 10 keer helpt dat er zijn soms ook dagen dat het totaal niet werkt en dan schakel ik hulp in die me mannetje bezig kan houden... want hoofdpijn daar word je niet vrolijk van...Misschien heb je wat aan de tip... en anders kan je misschien er over denken om fysio voor je nek spieren te doen dat kan helpen in het ontspannen...

Suc 6   Meta

Terug
Bovenaan