snel vol

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ik ben nu 6 weken en een paar dagen zwanger. Ik heb weinig honger en als ik eenmaal aan het eten benm ben ik snel vol? Terwijl ik toch wel een lekkere eter ben opzich, haha
Ben vandaag voor het eerst een beetje misselijk.
Kennen jullie dit?

Groetjes berber

Hoi
Herken ik helemaal. Ik ben in mijn 7e week en voel me vol en zwaar na het warm eten. Maar ik heb dan ook totaal geen last van misselijkheid en eet gewoon lekker door;-)

Hoi,
voor mij is dit ook héél herkenbaar !! Ik heb het ook hoor, echt trek en wanneer ik een paar happen heb gegeten ben ik ontzettend vol. Heel vreemd, maar zal er wel bij horen !!
Ik ben af en toe misselijk, niet meer zo vaak gelukkig.

Groetjes Simone

hoi hoi

Ja ik heb het ook vooral ook met    het avondeten. Schep ik een goed bord op omdat ik wel trek heb en dan alweer snel vol.
Ook s ochtends heb ik weinig trek. Meestal eet ik wel wat. Yoghurt of een banaan ofzo.
Ik was ook een enorme koffieleut. Nu kan ik prima met 2 bakken toe op een dag.
En ik ben helemaal gek op vleeswaren op mijn brood en daarvoor nooit.
Appart hoor, zwanger zijn. haha

Het belangrijkste is genieten ervan.

Liefs berber

Hoi,
HAHAHa zeer herkenbaar! I.d. raar dat zwanger zijn. Ik ben nu 5 1/2 week en ben ook een goede eter, maar nu, nee niet echt honger. En eerst was ik een echte teeleut, maar b.v. vanochtend kon  ik niet eens 1 kopje op. Is wel goed voor mijn gewizht, er zal toch behoorlijk wat aankomen in de zwangerschap, dus eerst een beetje kwijt raken kan geen kwaad.
Ben absoluut niet dik maar toch.
Ben ook nog niet misselijk, ik hoop bijna dat dit wel komt, ik heb nl gehoord dat als je misselijk bent je kans op een miskraam minder is.

Groetjes Bo

Hallo Bo,
Ik heb het inderdaad ook gehoord dat je een kleinere kans op een miskraam hebt
als je misselijk bent. Maar mijn verloskundige vertelde mij dat dat niet waar is.
Ik voel me ook best onzeker. Ik ben 7 weken en 5 dagen en heb nergens last van. Op zich natuurlijk wel fijn, maar ik wil zo graag bewijs voelen  dat ik zwanger ben!!!! Ik krijg
mijn echo pas met 12 weken, dus ik moet nog even geduld hebben!

Veel succes met jullie zwangerschap!

Ymke

hoi boompje,

Thee doet toch niet zoveel met je gewicht, behalve als je er veel suiker in doet?
ik heb opzich wel trek maar als ik eet ben ik dus snel vol. Was benieuwd of het een zwangerschapskwaal was. omdat je vaak hoort dat als je zwanger bent je echt kan eten als een slootgraver. maar misschien komt dat nog, na een paar maanden.

we merken groetjes berber

hoihoi

ja dit is zeer herkenbaar
het is ook beter meerdere keren kleinere beetjes te eten
af en toe heb ik nu dat ik wel een hele zak chips kan leeg eten
dat had ik de eerste weken niet, toen at ik veel ste weinig
ben nu 13 weken en krijg echte eetbuien

liefs soepkipje

Terug
Bovenaan