snel weer een flesje willen!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

wie herkent dit, dat hun zoontje of dochtertje al na 2,5 uur weer om een voeding begint te vragen? Ik geef de fles en mijn zoontje komt al heel vaak na 2,5 uur alweer voor een fles. En dan hebben wij al onze voeding aangepast met 3 schepjes normale voeding en 2 schepjes Forte voeding, voor hongerige beebies.

Wie kent dit en heeft misschien een tip? Ik geef 150 cc met 5 schepjes.

Groetjes Yolanda

Hoi,

Ik herken dit heel goed. Mijn zoontje wilde ook eerder de fles dan dat hij eigenlijk mocht. In het begin gaf ik daar aan toe, ik gaf voeding op verzoek. Maar ik merkte dat hij dan steeds eerder kwam en dat hij dan teveel voeding kreeg op een dag. mijn zoontje is al vrij groot. 5046 gram bij de geboorte en met 4 weken was hij 6470 gram. Ik ben bang dat het  veel te snel gaat en dat hij over een paar maanden op dieet moet, dat vind ik zielig.
Dus ik ben de  voeding aan het opbouwen. Elke week een kwartier rekken. In het begin is het moeilijk  want je  moet er heel consequent in  zijn, maar het werkt wel. Nu krijgt hij om de 31/2 uur voeding 165cc met 5 schepjes. Hij is nu 8 weken oud.  

Ohja ik heb ook forte  gebruikt, maar bij mijn zoontje werkte dit niet.  

succes groetjes Sonja  

Hoe oud en hoe zwaar is je zoontje? Is hij misschien niet gewoon toe aan 160 water en 6 schepjes? dit niet in een keer geven, bij alle voedingen want dan rek je de maag teveel op, maar begin bijvoorbeeld eens met de eerste en laatste voeding wat meer te geven dit heeft bij ons wel heel erg geholpen, want kindjes vragen op den duur toch meer en dan weer minder!

Groetjes Karmen
mama van Liz

hai hai,

ons zoontje weegt nu zo'n 5350 en is 57 cm lang en is bijna 6,5 week. En bij ons werkt de forte voeding dus ook niet echt. Misschien moeten we dat inderdaad maar proberen, dus gewone voeding en dan langszaam opbouwen dat we meer gaan geven. Misschien is dit wel een oplossing, bedankt voor de tip.

Groetjes Yolanda

Ik denk ook dat het een oplossing kan zijn om langzaam meer voeding te geven, maar doe dan niet niet 160cc water en 6 schepjes!! dan wordt de voeding veel te machtig voor je kleintje en daar kan hij last van krijgen

Terug
Bovenaan