snel weer voor een tweede?

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Wie gaan er nog meer na de komst van een eerste kindje alweer op voor de tweede?
Het lijkt me leuk om verhalen en ervaringen uit te wisselen!!
Mijn zoontje is nu ruim 6 maanden en wij gaan nu weer op voor een tweede!!

Hoop snel wat reactie ste kunnen lezen!!!

x maartje

Hoi Hoi,

Ik ben Nice 22 jaar (bijna) en wij gaan nu ook voor de tweede.Mijn zoontje is 14 maanden bijna en we zijn ook al bezig vanaf dat mijn zoontje 3 maanden was.Ik vind het allemaal ook weer spannend, bij ons is net het zaad gecontroleerd omdat het allemaal veel langer duurt dan we dachten,van mijn zoontje was ik binnen een maand zwanger en deze baby laat op zich wachten hihi.Mijn man heeft ziekte van chrohn(chronische darmziekte en heeft polipen in zijn darmen waardoor het zaad zeer slecht kan worden na je 40 ste mijn man is dat en zodoende wordt het gecontroleerd mocht het idd zo slecht zijn als de artsen vermoeden dan kunnen we in aanmerking komen voor een behandeling ik weet alleen nog niet welke aangezien er eerst duidelijk moet komen over zijn zaadproductie en de hoeveelheid zaadcellen die goed zijn.Voor de zekerheid moet ik de 15 testen of ik zwanger ben,ben heel benieuwd heb een raar voorgevoel.Maargoed we zullen zien.Ik vind het wel gezellig om mee te kletsen.

xxx Nice

Hallo Maartje,

Onze dochter is bijna 10 maanden en gaan nu ook voor de 2e. Zit nou in ronde 1 en mijn NOD is 2 nov.

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan