Snel weer zwanger willen worden

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn man en ik zijn eind maart ouders geworden van ons eerste kindje. Mijn ongesteldheid is vandaag begonnen en eerlijk gezegd begin ik alweer te denken over een tweede zwangerschap...? Twee kindjes kort op elkaar lijkt me heel leuk voor ze later en zo zijn we snel uit de luiertijd. Zijn hier moeders met twee kinderen snel achter elkaar? Hoe was de tweede zwangerschap? </p>

Onze kinderen schelen een jaar en 8 maanden. De tweede zwangerschap heb ik ook als heerlijk ervaren.
Aan al het leeftijdsverschil zitten weer voor en nadelen. Voordelen hier; allebei in de luiers, zelfde slaaptijden ongeveer. Zelfde activiteiten wat ze leuk vinden

Mijn eerste zoon is van maart 2019 en ben nu precies 37 weken zwanger. Ik ben dus in oktober van datzelfde jaar weer zwanger geworden.
Mijn eerste zwangerschap was aardig zwaar, maar deze nog iets meer. Bekkenpijn met een dreumes die nog niet loopt en moe zijn met een dreumes die vaak en vroeg wakker is... Maar ik zou het zo weer doen hoor!
Wij wilde het zo kort mogelijk op elkaar en hopen dat de jongens veel aan elkaar gaan hebben. 

Terug
Bovenaan