Snel weer zwanger

Hoi,

Inmiddels is het 5,5 maand geleden dat ik beviel van mijn eerste kindje. Vanmorgen had ik opnieuw een positieve zwangerschapstest in mijn hand. Ik ben voorzichtig blij, want dit is natuurlijk best snel en nog niet gepland. We willen heel graag een tweede kindje, maar nu al vind ik behoorlijk spannend!

Hebben jullie ook kort op elkaar kinderen gekregen en willen jullie je ervaringen delen?

Hoi, ik kan je niet echt tips geven want ik heb precies hetzelfde! 6 maanden geleden bevallen en afgelopen weekend een positieve test…6 weken nu ongeveer gok ik.
Spannend he! Ook zeer welkom en gewild maar inderdaad wel snel. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Gefeliciteerd trouwens!

Hier ook zeer welkom hoor! Maar wel heel spannend, twee van die kleintjes zo dicht bij elkaar. Morgen toch de verloskundige maar bellen. Vandaag kon ik het nog even niet geloven ?. Dank je! Voor jou ook proficiat! Heel spannend allemaal!

Mijn dochter was 10 maanden toen ik erachter kwam al 7 a 8 weken zwanger te zijn! En nu dochter van net 3 en een heerlijke ondeugende en ondernemende dreumes van 1,5! Heerlijk!

Terug
Bovenaan