snel weer zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben in 2009 bevallen van ons eerste kindje en we zijn nu op de 2de ronde voor ons 2de kindje.

Nu vroeg ik me af, gaat een 2de keer zwanger worden sneller? Wat zijn jullie ervaringen.

Voor de eerste hadden wij 9 rondes nodig en ik hoop dat het nu sneller gaat.

Alvast bedankt!!

Groetjes Marijkos

Hoi Marijke,

Ik ben ook in 2009 bevallen en heb daar toen 6 rondes over gedaan. Nu ben ik na 9 rondes zwanger van nr. 2 (9 weken).
Dus wij hebben er langer over gedaan. Is per vrouw verschillend. Wij werken allebij in ploegendienst, dus dat heeft zeker mee gespeeld bij het zwanger worden.

Wens je veel succes en hoop dat je snel zwanger mag zijn.

Liefs, Peet (dec.mama)

bij mijn eerste was het in 1 keer raak, bij de tweede duurde het 6/7 maanden en nu voor een derde wonder zijn we al 8 rondes verder. maar wel met een korte pauze er tussen. dus in werkijlijk hij nu denk ik uit mijn hoofd 5 of 6 maanden actief. ik houd de maanden nu deze keer wat minder bij.

groetjes Silvia

Eerste direct raak, tweede na 5 maanden. Ietsje langer dus maar nog wel heel snel eigenlijk. Iedere keer is anders al zei mijn doc een keer dat als je de eerste keer snel zwanger was en als je voor een tweede geen medische dingen hebt gehad( obesitas e.d.) dan zou een tweede keer ook niet megalang duren. Maar dat us denk ik meer uit haar ervaring gepraat. Iedere keer is anders en ook elke zwangerschap is anders.

Liefs

Hoi Allemaal,

Super bedankt voor jullie hulp.
Afgelopen week moesten de duivels komen en ze zijn niet gekomen, dus heb ik getest en ik ben zwanger.

Bij mij is de 2de keer dus veel sneller. Hopenlijk bij de bevalling ook hahahaha.

bedankt!!

hoe is het afgelopen met de bloeding?? (forum zwanger zijn)

Terug
Bovenaan