snel zwanger...maar heel blij

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal..

Toen ik stopte met de pil eind april dacht ik O dat duurt nog even voordat ik zwanger wordt tenminste dat zeiden de meeste vrouwen, maar nee hoor werd gelijk zwanger en ik vindt het echt heel leuk en spannend.. Ik heb nu alleen een beetje last van buikpijn maar meer ook niet... Ben 30 januari uitgerekend wie nog meer????? lijkt me leuk om met vrouwen te mailen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend....

groetjes Hanan

Hoi Hanan,

Gefeliciteerd! Leuk dat het zo snel raak was. Geniet ervan.

Liefs Annemarie

Hoi Hanan,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben wat eerder uitgerekend 24 december maar ik weet wat het is om zo snel zwanger te raken. Dit is mijn tweede zwangerschap en het was nu ook weer in 1x raak. Dat hadden we niet verwacht ondanks dat het bij de eerste ook zo was! Wij zijn ook super blij!!

Groetjes, Jonna

hoi
bij mij was t in ronde2 raak
ik ben 29 januari uitgerekend van m,n 2e kindje
gr karin

Ik was bij de 1e ook snel zwanger, maar dat zegt dan weer helemaal niks over de 2e, daarbij duurde het wel 15 maanden voordat ik zwanger werd, erg frustrerend. Maar ben dan ook echt superblij dat ik nu wel eindelijk weer zwanger ben.

hoi hanan,

Ook ik ben afgelopen april gestopt (met de evra pleister) en ja hoor.... ook meteen zwanger.

Wij gingen er heel voorzichtig vanuit dat het nog wel wat maandjes zou duren, dus wel even een grote verassing, maar wel heel blij natuurlijk.

volgens mijn laatste menstruatie ben ik uitgerekend op 22 januari. de eerste echo moet ik maandag een afspraak voor maken. vind t best spannend allemaal.

groetjes marieke

Hoi,

Ik ben in april gestopt met de pil en ook in 1 keer zwanger.
Ik had het ook niet verwacht, je hoort altijd van die verhalen dat als je lang de pil hebt geslikt het wel een jaar kan duren. Nou bij mij niet!
Bij jou ook niet zo te horen. Gefeliciteerd.

Ik ben ook 30 jan uitgerekend.
Heb je al last van misselijkheid enzo?
Ik ben 's nachts misselijk en s'ochtens.

Groeten
Lydia

Gefeliciteerd...

Heel herkenbaar!

Wij stopte eind februari met de pil in de veronderstelling dat het nog wel lang kon duren...
Ik heb overgewicht en een onregelmatige cyclus maar toch  bleef de eerste week van mei mijn menstuatie al uit en had ik gelijk een positieve test...
Ondertussen zit ik in mijn twaalfde week en voel ik me super!
Blijf het allemaal spannend vinden maar ook onwijs wonderlijk!  

Liefs Marije

Terug
Bovenaan