snel zwanger na een eerste

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben gisteren gestopt met de pil, terwijl onze baby nog geen 5 maanden is. De reden hiervoor is dat mijn man al wat ouder is en niet al te lang meer in de luiers wil zitten. Heeft iemand ervaring met 2 kids snel na elkaar??Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is mijn lichaan,ik ben nu nog niet terug op gewicht en ben bang dat het uit de hand loopt.
Groetjes en succes allemaal

Hoi,

Onze zoon is 7 maand en ik ben ook nog niet zo lang gestopt met de pil. Niet voor onze leeftijden, in dat opzicht zouden we nog wel even kunnen wachten, maar omdat we graag 2 kindjes met niet al teveel leeftijdsverschil zouden willen.

Gelukkig ben ik qua gewicht al weer helemaal de oude (zelfs lichter dan voor de zw.schap), alleen de buikspieren he?! Daar ga ik dus nu maar niet uitgebreid op trainen, dat bewaar ik wel voor na de 2e zw.schap (en dat het maar snel maar zijn natuurlijk)

Neem aan dat je helemaal achter het besluit staat en tja, dan kun je weinig meer doen dan gezond doen en eten tijdens de 2e zw.schap en dan maar hopen dat je niet al teveel aankomt (want je hebt het niet helemaal in de hand)

Marije

Je lichaam heeft op zich 9 maanden nodig om te ontzwangeren. Ik zou die tijd wel nemen. Lichamelijk is dat beter voor jou en wat is nou 4 maandjes extra...

Ik was zes maanden na de geboorte van de eerste weer zwanger, geweldig twee kids achter elkaar, maar het vergt wel iets van je lichaam.

Miep

Terug
Bovenaan