snel zwanger?

hallo
eigenlijk hoorik op t zwangerworden forum maar ik wilde hier wat vragen.hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te worden en wat is je leeftijd. ik wil proberen een inzicht te krijgen wat de relatie leeftijd en zwanger worden is.
alvast bedankt en geniet van je zwangerschap
 
Hoi,

Ik ben 26 jaar en ben deze keer binnen 1 maand zwanger geworden. De eerste keer ook, maar heb toen een miskraam gehad met 6 weken. Ik was toen 4 maand later weer zwanger.
 
Hoi, ik ben 29 jaar en gelijk zwanger geraakt. Maar dat is denk ik toeval en vooral veel geluk! Ik denk dat je er verder niet zoveel over kan zeggen. Het hangt van zoveel factoren af (tijdstip eisprong, kwaliteit v/h zaad, stress etc.)Ik denk niet dat leeftijd alleen iets zegt over je kansen op zwangerschap. Heel veel succes met zwanger worden in ieder geval! groetjes Judith
 
Ik was 25 toen na 8 maand zwager was maar na 13 weken een miskraam kreeg.
Na bijna 16 maand was ik weer zwanger en kregen we een gezonde zoon toen was ik 27. Nu ben ik 28 en zwanger van ons
twee kindje en ik ben 1 maand gestopt met de pil dus als je dit zo leest kun je niet echt een lijn trekken. Groetjes Mara.
 
Ik was net 29 jaar toen we "ervoor gingen" en na ruim 9 maanden was ik zwanger. Helaas is deze zwangerschap mis gegaan en ben ik met 11 weken gecuretteerd. Daarna heeft het ruim 4 maanden geduurd voordat ik weer zwanger werd en nu ben ik ruim 36 weken zwanger van ons wonder !
 
Terug
Bovenaan