snelle 1ste bevalling (?)

Wij zijn papa en mama geworden! Van mooie dochter yanouk! 2 weekjes eerder dan verwacht.
Bevalling ging erg snel voor me gevoel.. Half 9 braken mijn vliezen en om 13.49 uur was ze er! Ik had rug weeën, wat wel heftig is maar wat een oerkracht krijg je! Verder geen complicaties op de 48uurs catheter na, mijn blaas had er even geen zin meer aan maar gelukkig werkt alles weer na behoren!

Ik was best wel zenuwachtig voor de bevalling en hoorde allemaal horror verhalen.. laat het langs je heen gaan ! Van iedereen is het anders en ervaart het anders! Probeer er van te genieten want wat een ongelovelijk bijzondere ervaring is het!

Succes aanstaande moeders! Zet um op!

Gefeliciteerd met jullie gezonde dochter Yanouk.
Wat snel is het gegaan. (ik heb nog geen ervaring - als het langer duurt)
Geniet van elkaar!
liefs,

Heerlijk toch dat het vlot gegaan is? Denk wel vrij vlug voor een eerste...maar bij iedereen is het toch weer anders! Fijn dat je het als zoiets moois ervaren hebt...had dat zelf meer bij de tweede. Maar idd iets onbeschrijflijks is het om een kind te krijgen....
Hoop dat jij het ook mag meemaken Cu2Heleen!

Ik heb ook geen ervaring met een snelle bevalling, maar ook bij een langzame, overvalt het wonder je!
Ik was 20 uur bezig, maar nu lijkt het helemaal niet meer zo lang.

Geniet van je kleintje!
Wenser

Als eerste natuurlijk gefeliciteerd! Is zeker vlot voor een eerste. 2,5 week geleden is onze dochter geboren, ons eerste kindje. En ik heb er een uurtje langer over gedaan dan jij. De vliezen waren rond 08.30 gebroken, ben met 38 wk ingeleid, en Sarah is om 14.45 geboren.

Ging allemaal best snel, maar zodra je zo'n klein wondertje op je buik ziet liggen.... GEWELDIG!!!!

Geniet heerlijk van elkaar!

Terug
Bovenaan