snelle ademhaling....

Hallo meisjes,

Even een vraagje,  vaak ga ik even kijken bij de kleine wanneer die slaapt,  maar vaak vind ik 'm zo snel ademen, je moet maar denken aan de snelheid waarmee je een branweerauto nadoet... tatoetatoe...... snappen julle dat een beetje? Of wanneer ze zich inspannen, bijvoorbeeld kruipen/tijgeren, maar dit is in zijn slaap...!!!!
Dan maak ik me weer zorgen want   (ja daar kom ik weer) mijn oudste heeft dat nooit gedaan zo snel, alleen als hij koorts had.....  
Herkennen jullie dit?

Groetjes, Angel

Als ze of hij (sorry, weet het even niet meer) gewoon levendig is, goed eet en drinkt en verder nergens last van heeft hoort het er waarschijnlijk bij. Kindjes ademen snel.  

Mijn kleine David ademde na de geboorte heeeeel erg snel, maar:
- dronk ook niet  
- was erg suf, eigenlijk gewoon nooit uit zichzelf wakker  
- kreunde bij aanraking
Hij bleek toen dus wel ziek te zijn en een behoorlijke longinfectie te hebben. Hij is toen ook een tijdje opgenomen geweest in het ziekenhuis. Gelukkig ging het na toediening van antibiotica weer beter.

Als je kleintje dus ook  een zieke indruk maakt: wel aan de bel trekken, anders zou ik het gewoon een keer vragen tijdens een   bezoek aan het consultatie buro of huisarts.

Groetjes Sascha.

don't worry! als dit vanaf de geboorte al is dan is het gewoon de aard van 't beestje. Elk kind, en elke volwassene heeft een verschillende hartslag.

Terug
Bovenaan