Snelle bevallings vraagje..

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben erg benieuwd naar de duur van de bevalling. Ik ben nl bij onze dochter bevallen
in 5 uur tijd (vanaf de allereerste wee). Nu ben ik dus 29 wk zwanger van de tweede en
ben dus erg benieuwd wat ik nu verwachten kan.
Ik heb intussen wel met mijn vk er over gehad (bij de eerste zat ik na 2.5 uur met weeen om de 5 minuten, maar het kon nog wel ff duren want het was de eerste zei de vk) over wat ik kon verwachten en die voorspelde dus dat het nog wel eens sneller kon.

Hoe was dat bij jullie?

Hoe snel was het bij de eerste, tweede enz

alvast bedankt

hallo,
ik ben dus zeer snel bevallen van mijn 2e kindje 1 uur en 50 min om precies te zijn,en ben ook zwanger 31 weken dus ik zou ook wel willen weten hoe snel dit kindje dan wel niet komt,ik lees mee

liefs

Hoi hoi

Ook ik ben erg benieuwd!!

toch zegt mijn vk elke bevalling kan anders lopen dan je verwacht of denkt
en dat geloof ik ook wel...

Mijn eerste bevalling was binnen een uurtje bekeken
wat ik geen tweede keer meer zou willen pff vette weeënstorm
werd helemaal gek hihi
Mijn tweede bevalling duurde gelukkig iets langer
5 uurtjes totaal wel lekker dat ik toch even bij kon komen tussen de weeën door!!
Nu ben ik 14 weekjes van de derde en heel erg benieuwd hoe het nu zal gaan joh!
Groetjes anika

Hoi

Mijn eerste dochter is met 35 week geboren en 5 minuten nadat mijn
vliezen waren gebroken had ik al weeen binnen de 5 minuten. Na een
kwartier ging de wee niet meer weg maar had ik constant weeen. Binnen
drie uur was ze er. BEn benieuwd wat het nu gaat worden. Ben in elk
geval al 2 dagen langer zwanger dan bij de eerste.

Hoi,
Bij mijn eerste duurde de bevalling 8 uur. Bij de tweede na een dag ziek zijn ontsluiting van 2cm naar geboren 2 uur. En de derde van de eerste wee tot geboren een uur en kwartier. Zowel de tweede als de derde hebben mijn man en ik zelf gedaan. Hoewel we bij de derde voorbereid waren op een snelle bevalling kon de dokter het toch niet op tijd redden! Je weet het niet zeker maar ga maar uit van een snele bevalling mbt verloskundige bellen. Ik vond mijn eerste bevalling het mooist, niet zo overdonderend!
Succes met de zwangerschap en bevalling!
Suzan

Bij mij duurde het 15 uren. Daarvoor had ik al een dag last van pijn, maar dat was nog te doen. Om 7 's avonds (12 oktober) kreeg ik echt weeen, die niet te harden waren (buik-been en rugweeen) continue ondragelijke pijnen... maar goed, om 12 uur 'smiddags is mijn zoontje geboren de volgende dag.

Terug
Bovenaan