Snelle buikgroei?

Hoi,

Ik ben benieuwd of meer meiden dit hebben.
Ik heb vooral s'avonds pijn in mijn buik en dan bedoel ik geen harde buiken. Het is net of ik uit mijn vel ga scheuren. Er staat dan zoveel spanning op mijn buik(wand) dat het echt pijn doet. Ook ben ik in korte tijd flink gegroeid op mijn buik. Maar smorgens heb ik nergens last van, het bouwt zich zeg maar op gedurende de dag. Dit had ik bij mijn 1ste helemaal niet of dat heb ik verbannen, hahaha
Moet maandag naar de vk en ga het daar ook maar even vragen, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ben ook al 12 kg aangekomen, maar het meeste zit toch echt op mijn buik en borsten.
Kan mijn horloge nog steeds ronddraaien om mijn pols.Mijn benen houden wel al wat vocht vast.

Nou ben benieuwd naar jullie verhalen.

Evelien moeder van Dylan(4) en 27+4 zwanger van de 2de

Hey,

Ik heb ook vaak het gevoel 's avonds dat mijn buik op ploffen staat! Het doet geen pijn of zo maar ik denk wel eens...hij kan echt niet meer groter worden.
Ik ben nu in totaal 9 kilo aangekomen. Ook goed opweg naar de 20...
Maar ook ik heb het idee alleen op mijn buik en borsten en een klein beetje op mijn billen. Dat vind mijn vriend dan weer niet zo erg. hahahaha
Ik heb nog steeds mijn gewone piercing in mijn navel maar deze begint nu toch wel erg te veranderen. Ik heb de andere al klaar liggen.  
Misschien meer meiden met een navelpiercing???? Hebben jullie al een andere  in???

ALs je echt veel last hebt, zou ik het wat rustiger aan doen. Maar  fijn dat je maandag naar de vk mag.  ik ben benieuwd naar haar antwoord.

groetjes Yvonne  

hoi,
ik heb precies hetzelfde! smorgens heb ik bijna geen buik en savonds is het net een ballon, zo strak zit ie! als ik dan in bed ga liggen dan wordt het wel sneller beter... net of het dan beter kan ontspannen ofzo... ?? als ik een buikband aan heb is het ook minder pijnlijk! ook voor mn rug is het echt lekker zo'n band!

ik heb nog niet echt een grote buik, ben ongeveer 7 kilo aangekomen totaal...

Hoi,

Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en mijn kleine heeft gewoon een groeispurt gehad. Ben 4 kg in 2 weken aangekomen  en het zit hoofdzakelijk op mijn buik en borsten.
Moet gewoon niet zo veel eten in een keer en dus meer verdelen.
Naarmate het later op de dag wordt bouw je spanning op in je lichaam en dat is dan nog meer te voelen.
Het ziet er allemaal keurig uit!

Hoi!

Fijn dat alles goed gaat Evelien. Ik het hetzelfde. Ik heb een behoorlijke buik, vind ik zelf. In de ochtend heb ik er niet veel erg in maar aan het einde van de dag inderdaad een gespannen gevoel. Ik ben ook snel moe dus lig er lekker vroeg in, als het lukt. Ik heb me niet meer gewogen ... vind het niet zo belangrijk. Ik eet gezond en ik vind het belangrijker hoe ik me voel. Bij mijn eerste wel gewogen en 20 kg aangekomen. Die waren er nu net af .

Sterkte iedereen!

Hoi,

Hier ook 's avonds of eigenlijk aan het einde van de dag al een kei harde band, maar dat zijn voornamelijk mijn darmen. Lijkt wel of die willen ontploffen soms, verschrikkelijk. Het einge wat je kan doen is rust nemen.

Succes en hopelijk is de pijn snel minder.

Groetjes Nanda

Hé,

Ja hoor hier is die groeispurt er ook afgelopen maandag moest ik naar de verloskundige en toen ik op de weegschaal stond kreeg ik bijna een hartaanval 3 kilo in 1 maand!!!

Ik mag nog niet zeuren want in totaal ben ik nu  5 kilo aangekomen, maar het moeten er geen 3 per maand gaan worden, wel werd me gelijk verteld toen ze me ging onderzoeken dat ik ruim vruchtwater heb en dat weegt ook wel wat gelukkig zit bij mij ook alles op mijn borsten en buik!

Groetjes Nyrée mama van Devon (3,5) en ....

mijn buik groeit ook enorm hard! Mensen vragen mij elke dag of ik al bijna moet bevallen, als ik dan zeg dat ik nor ruim 11 weken moet, zijn ze stomverbaasd... (het is ook wel een hele grote buik, kijk maar bij de dikke buiken foto's)
Maar ja, het is mijn 4e ,en de tweeling heeft de boel al lekker opgerekt, en bovendien ben ik maar 1.60 meter... Volgens mijn verloskundige gisteren is mijn baarmoeder helemaal normaal voor ruim 28 weken, en het kindje ook gewoon gemiddeld, dus ik maak me maar geen zorgen. Maar zwaar is het wel, ik ben ook al 16 kilo aangekomen...

Terug
Bovenaan