snelle eisprong na miskraam

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik heb nu bijna 2 weken geleden een miskraam met 6 weken zwangerschap gehad. gister moest ik terugkomen voor een echo om te kijken of alles wel weg en schoon was. nou gelukig was dit zo. ze zag zelfs alweer nieuwe eicellen zitten. ze dacht dat ik dit weekend ongeveer mijn   eisprong zou hebben. dus we gaan er weer voor!!
zijn er meiden bij wie dit na de miskraam ook weer zo snel opgang kwam? en werden jullie alweer snel zwanger?

liefs bianca

Hoi Bianca,

Ik heb in 2006 een miskraam gehad. Ben toen gecurreteerd. Daarna ben ik niet meer ongesteld geweest want ik was meteen weer zwanger! Wanneer onze Sven precies is ontstaan weet ik niet maar in eerste instantie zou ik begin mei 2007 moeten bevallen (dat was dus de miskraam) en onze Sven is 28 juli 2007 geboren. Echt veel tijd zit daar dus ook niet tussen.
Heel veel succes en veel plezier met klussen!

Groetjes,
Maike

hoi maike

bedankt voor je berichtje, dan was jij dus ook idd gelijk zwanger. wat goed zeg! nou we gaan er tegen aan het weekend haha.
liefs bianca

Vorig jaar januari een missed abortion gehad en 2 week na de echo dat we dit hoorden een curettage gehad op 14 januari.
Nooit meer ongesteld geworden en op 15 november bevallen van onze 3e knul!

Als je de datum invult in de tabellen moet onze knul 1e helft februari 'gemaakt' zijn, dus dat was heel snel (overigens werd in eerste instantie niet gedacht aan een zw.schap en kwamen we er bij een controle bij de gyn achter dat ik al bijna 8 week zwanger was).

groetjes,
Marije

Ook ik heb een miskraam gehad.
September 2009, ook ik ben niet meer ongesteld geweest.
Was namelijk ook na 2 weken na mijn miskraam weer zwanger.
En ben nu al 27 weken en 4 dagen zwanger.
En het gaat super !!!!

Hoi, in december een bbz gehad, dus een kijkoperatie en een curretage ondergaan.
Ik heb 1 cyclus moeten afwachten, maar de cyclus erna was het alweer raak!   hé!
Ondertussen al 8,5 week trug zwanger.
Dus het kan snel gaan!
Succes en hopelijk snel trug zwanger hé!

Liefs

Babeken

oooh wat een goed nieuws allemaal. nou we zijn dit weekend hard aan de slag gegaan. maar voel nog helemaal niets. ik dacht toen ik zwanger was van mijn dochtertje (zij is nu 6) dat ik gelijk de volgende dag pijn in mijn borsten had, maar kan het me eigenlijk niet helemaal meer herinneren. en met die miskraam had ik had wel snel, maar weet niet meer of het de dag erna gelijk was. spannend dus. vanavond weer verder haha.

Terug
Bovenaan