snelle eisprong na miskraam

hoi meiden

ik heb nu bijna 2 weken geleden een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. moest gister terug voor een echo of alles wel weg en schoon was. nou gelukkig was dit zo en ze kon zelfs alweer nieuwe eicelen zien zitten. ze dacht dat ik dit weekend ongeveer de eisprong zou hebben. dus we gaan er weer voor!! zijn er meiden bij wie dit ook zo snel alweer opgang kwam en wanneer zijn jullie weer zwanger geworden?

liefs bianca

Bianca, ik weet van meiden die na hun mk niet meer ong zijn geworden, omdat ze meteen weer zwanger waren!
Ik heb ruim 3 wkn geleden een mk gehad. Een week geleden nog een curettage omdat ik bleef vloeien. De gyn kon bij mij ook zien dat de baarmoeder zich alweer klaar maakte voor een nieuwe cyclus. Terwijl de miskraam nog niet helemaal weg was!
Bijzonder he? Zo snel kan dat dus blijkbaar herstellen....

Ik hoop voor jou dat het snel lukt!

Edith

Hoi Bianca,

ja hoor dat kan heel goed, na een miskraam word je meestal na een week of 4-6 weer ongesteld. En dus heb je dan meestal een week of 2-4 na je miskraam een eisprong.
Ik ben het levende bewijs dat het meteen weer raak kan zijn, ik had 2 weken en 5 dagen na mijn curettage (na 11 weken zwangerschap) een eisprong en ben zwanger geraakt. Ben vandaag uitgerekend.
Succes, wie weet want je bent na een miskraam vaak extra vruchtbaar!

Grtjes Janneke

Terug
Bovenaan