Snelle eisprong

Meiden help vanmorgen getest met ovulatietest van cb kreeg een smiley en vanvond ging ik weer kijken en kreeg een leeg rondje is mijn eisprong al geweest!! Iemand een idee??
 
De ovulatietest van cb meet je LH-piek. 24-48 uur na deze piek is je eisprong. Het kan zijn dat je een korte piek hebt, zegt niets over je eisprong. Waarom test je trouwens twee keer? Volgens mij staat in de gebruiksaanwijzing dat je niet meer hoeft te testen als je je smiley hebt, dan heb je immers je LH-piek gedetecteerd en weet je ongeveer wanneer je eisprong zou moeten zijn. 
 
Wat gek dat je een paar uur later überhaupt een ander symbool krijgt op de CB. In de gebruiksaanwijzing staat namelijk dat het symbool na testen (ik dacht 48u) blijft staan.
Maar sowieso kan het zo zijn dat je aan het eind van je LH piek zat. Als je in de afgelopen +/- 48u gemeenschap hebt gehad zit je dus sowieso goed. En anders snel aan de bak in de hoop dat ze snel zwemmen ?
 
@gebruiker klopt maar omdat ik normaal gesproken altijd na zo n smiley avond het gezellig maak en ik heel erg twijfelde en in de avond rond 11 uur was het een leeg rondje dus dan is mijn eisprong geweest.
 
Wat je zegt klopt niet helemaal. De test meet dat je LH piek is geweest, niet je eisprong. De eisprong volgt 24-48 uur na je LH piek. De test kan dus nooit precies zeggen wanneer je eisprong is geweest
 
Klopt, daarom doelde ik ook op dat als je afgelopen 48u gemeenschap hebt gehad de zaadjes als het goed is nog klaarliggen. En daarom ook zsm anders nog aan de slag voor een nieuwe voorraad die als het goed is dan nog net optijd is.
 
Ja idd, ik bedoelde dat het niet klopte dat hartjefeb zei dat gisteravond haar eisprong geweest is :) dat hoeft namelijk niet zo te zijn ook al is je LH piek alweer voorbij. Ik hoop voor je dat het raak is! 
 
Terug
Bovenaan