snelle groei schedel van onze zoon

Hoi,

We zijn gister doorverwezen naar het ziekenhuis ivm te snelle groei van de schedel van ons zoontje Bastiaan (nu 17 weken). Het consultatieburo wilde geen voorbarige uitspraken doen over wat het mogelijk zou kunnen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? We kunnen hierover weinig tot geen info vinden op het internet en maken ons natuurlijk wel veel zorgen.

bedankt alvast,
Maddy & Norbert
 
Ik zou willen dat ik je wat informatie kon geven, maar helaas ik heb geen idee. Ik wil jullie wel veer sterkte wensen, want alleen die spanning al kan je aardig opbreken.
Groetjes Esther
 
Hoi Maddy & Norbert, Ik kan je helaas ook geen informatie geven. De vorige keer bij het bureau hebben ze tegen mij gezegd dat ze het bij mijn dochter in de gaten houden. Nu moet ik zo weer en ik heb toch een beetje buikpijn van de spanning!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

Groetjes Laura
 
Bij mijn dochtertje zijn ze er op het cb ooit ook eens over begonnen, maar mijn man heeft een vrij groot hoofd, dus dat verklaarde een hoop. Ik werd gelukkig niet doorgestuurd en ik hoop dat met jullie kind ook alles in orde is.
 
bedankt voor jullie reacties! we kunnen gelukkig al maandag in het ziekenhuis terecht. De huisarts heeft gelukkig ook snel actie ondernomen na ons gesprek met hem. Volgens hem is er inderdaad grote kans dat het wel meevalt omdat er ook wat grotere hoofden in onze families voorkomen en omdat Bastiaan verder goed ontwikkeld op alle fronten. Maar omdat het wel erg snel groeit wil hij toch ook het zekere voor het onzekere nemen. Het is inderdaad dat de omtrek snel toeneemt,echt een centimeter per 2 a 3 weken dus dat is best snel. Ik moet er niet aandenken wat het allemaal zou kunnen zijn maar proberen toch van het positieve uit te gaan omdat zorgen maken weinig oplost. Maar ja als kersverse ouders is dat wel lastig zoals jullie zullen begrijpen. We houden ons aanbevolen voor jullie informatie!
groetjes
Maddy
 
Terug
Bovenaan