Snelle jongen!

A

Anoniem

Guest
Net bij het cb geweest. Hij (9 maanden) weegt inmiddels ruim 10 kilo (10120) en is bijna 75 centimeter. Volgs de arts is hij aardig snel met alles.

Hij kruipt, gaat zelf zitten, rollen, trekt zich op tot staan. In mijn omgeving zie ik wel meer kindjes die dat al doen, maar het blijkt toch snel te zijn.

O ja, en al 7 tandjes....

Zijn jullie kindjes ook al zo ver?

Groetjes,

trotse mama

Hai, zo te lezen hebben we allebei een snelle jongen. Die van mij is ook 9 maanden en kruipt al een maandje, trekt zich op, loopt langs de tafel, maakt al kleine oversteekjes en staat soms los.
Ik kreeg op het cb te horen dat hij te snel gaat. Tja.    Ik neem aan dat hij alleen doet wat hij kan. Hij zal geen dingen doen die hij nog niet kan, of waar hij nog niet aan toe is.

Ik vind het wel leuk om te zien. Jongens zijn over het algemeen wat langzamer dan de meisjes, maar wij hebben vlotte knullen! (Behalve dan qua tandjes. Hier zijn er net 2.)

melsil

Leuk hé dat cb; als ze het niet doen, zijn ze langzaam en als ze het wel doen, zijn ze te snel.
Je kan hem moeilijk op een stoeltje vastbinden toch?!
Sil

heej,
Ik kreeg ok te horen dat mijn zoontje dani erg snel is met alles!
ook van mensen die denken dat m'n zoontje 1jaar is terwijl hij 7 maanden is!!!!

hij kon met 2 maaanden al flink goed staan en wilde dat elke keer weer..
met 4 maanden kon hij al van buik naar rug en met 5maanden ook andersom..
5 maanden kon dani ookal zelfstandig zitten!
6maanden wilde hij al graag stapjes zetten als we hem vast hielden om te gaan lopen!
6maanden racede Dani al door heel het huis heen!
dani kon met 6 maanden al kruipen.. ook van zit stand naar kruipstand,
dani kon met  7 maanden  zich eigen ook in bedje optrekken tot hij staat!   ook aan tafel en bank..
En dan zet hij een paar stapjes en dan wilt hij wel eens om vallen hahaha

dat was het wel zo'n beetje
Het enigste waar hij nog mee bezig is , is met tandjes.. hij had er al met 3maanden last van zag je aan zn tandvlees al witte puntjes doordrukken! maar nu nog steeds niks!!!!
en hij woog als laatste meer als een maand geleden 8045 gram en 70 cm
groetjes,
manuela..
www.djukkiej.beebiesite.nl

hoi,wat leuk zo'n site waar je stiekem een beetje mag opscheppen over je kids...haha

Ik heb ook een snelle jongen.Mijn zoontje jesse is nu bijna 8 maand en is ook zo snel met alles. Al vanaf dag 1 was hij al erg sterk in zijn hele lijfje,hij tilde zijn hoofdje op om deze nieuwe wereld te gaan bekijken.
Al heel snel (2,5 mnd) trok hij zich aan mijn handen op tot zit,een paar weken daarna tot staan en wou toen niks anders meer.vermoeiend..haha.
met 5 maand kon hij zich omrollen van buik naar rug en andersom en toen hij 6 maand was ging hij kruipen op handen en knieen.Een week later ging hij zelf zitten.
Jesse was precies 7 maand toen hij zich op ging trekken aan de box en zijn bedje en nu loopt hij langs en stapt ook over van het een naar het ander.Ook wel knap vind ik dat hij zelf ook van stand gaat zitten,laat zich dus niet vallen.
Ben eigenlijk wel heel erg trots op mijn grote kleine man,al is het wel erg vermoeiend af en toe. Vind het een grappig gezicht,zo'n klein turfje die al zoveel kan..haha.
Ohja,jesse woog 2 weken geleden 8352 gram en is 68 cm lang.

groetjes kim

Terug
Bovenaan