Snelle ovulatie?


Hai dames,

Ik heb een onregelmatige cyclus, kan tussen de 3,5 en 5 weken zijn.

28 december begon mijn laatste menstruatie, die heeft vrij lang geduurd. Vorige week zaterdag en zondag (6 en 7 januari) zo’n 10 dagen na mijn menstruatie start dus, hebben we seks gehad. Ik ging ervan uit dat mijn vruchtbare periode nog moest beginnen (we hoopten er dan voor te kunnen gaan). Maar ik werd maandag flink ziek, hoge koorts, griep etc. en vervolgens rest van het gezin ook, dus van seks niks gekomen ?

Vanaf woensdag (zeg 4 dagen na de seks) met vlagen ontzettend misselijk (maar echt met golfjes waarin ik ene moment denk over te willen geven, volgende moment ontzettende honger heb, dus lijkt niet meer gerelateerd aan de griep), meeste eten smaakt mij niet meer, ben ontzettend duizelig en moe (misschien nog van griep) en heb sinds woensdag heel veel witte afscheiding blijft maar aanhouden. Ik heb verder sinds woensdag aften en pijn aan mijn tandvlees en voel me ”anders”. Ik ben er niet heel erg gefocusd op in die zin dat we pas deze maand zouden ”beginnen” en we van de vruchtbare periode nog niet eens gebruik hebben gemaakt hihi dus kunnen best wachten tot een volgende keer. Maar als het wel zo is, is dat natuurlijk super.

Alleen mijn vraag: zou dat uberhaupt technisch wel kunnen? Zo snel na menstruatie? En hoe weet ik nou wanneer ik zou kunnen testen gezien mijn menstruatie onregelmatig is?
En de klachtjes; typische zwangerschapskwaaltjes of toch eerder nog van de griep? M.n. die misselijkheidsgolfjes en duizeligheid is me vreemd en ontstaan toen griep eigenlijk over was (woensdag). Maar ik heb bijv. geen veranderingen in mijn borsten.
Of kunnen al deze klachtjes nog helemaal niet zo vroeg en zou dat pas na je NOD kunnen opkomen?

Heel fijn als iemand even mee wil denken/sparren ? ? ? :-*
 
Ik had ook al voor mijn NOD last van meer witte afscheiding en misselijk.. ook overgeven deed ik al voordat ik wist dat ik zwanger was.. weet je zeker dat je toen pas net in je vruchtbare dagen zat? Het kan natuurlijk dat je al eerder in je vruchtbare periode zat, ook gezien je cyclus verschilt.
ik zou je langste cyclus aanhouden en daarna testen!
spannend!! Veel succes
 
Ik ben ook erg onregelmatig en heb wel een 3/4 dagen na de menstruatie een eisprong gehad, ook is het zo day sperma wel een aantal dagen in levennkan blijven, kortom alles kan en als je het wilt weten dan kan je er een testje tegenaan gooien. Ik heb deze ronde 4 dagen voor nod dik positief getest met kv 2v5, ook omdat ik me echt zwanger voelde en vooral die misselijkheidsaanvallen had.
Succes, laat je weten als je getest hebt
 
.
 
Ik hoop t zo dat t kan... maar we hebben gevreeën de 2 dagen na afloop van mn menstruatie dus ben bang dat dat toch echt te snel is voor een bevruchting, zelfs met sterke spermacellen die nog 2 dagen leven.
Ik ben zo bang voor die valse hoop :(
Ik ga woensdagmorgen testen want als t wel n hele snelle ovulatie is geweest zou ik t dan al moeten kunnen zien met zo'n extra gevoelige test tot 6 dagen voor de NOD (Want ik heb geen idee wanneer die zou moeten zijn).
Want ik voel vanalles maar bang dat mn mind te sterk is.... :(
Will keep you updated thnx girls : -*
 
Terug
Bovenaan