Sneller ergeren aan mensen

<p>Misschien dat sommige mensen het herkennen, maar sinds ik zwanger ben erger ik me opeens zoveel sneller aan andere mensen! Ook echt goede vriendinnen mijd ik nu soms gewoon omdat ik ze irritant vind, terwijl ik daar voorheen nooit last van had.</p><p>De enige die ik goed om me heen kan hebben is mijn vriend (gelukkig maar hahaha) maar verder zijn er maar weinig mensen waar ik echt een avond mee kan afspreken zonder dat ik me ga ergeren haha.. Ik kan opeens ook veel botter en lomper reageren dan voordat ik zwanger was?</p><p>Hopelijk is het een hormonaal dingetje en trekt het straks weer bij hihi! </p>

Ja dit had ik ook! Ook veel minder behoefte aan contact en sneller "aangebrand".
moet zeggen dat ik ook na de geboorte van mijn zoon nog wat bot en lomp kan zijn (als het over hem gaat), terwijl ik dat eerder nooit gedurfd zou hebben. 9 maanden op, 9 maanden af. 

Ik was altijd al een lekkere lompe en snel geirriteerd maar had wel een prima filter.
Met 6 weken zwangerschap was dit filter conpleet verdwenen. Mijn omgeving kent mij en weet dat ze gewoon terug moeten reageren en dan heb ik wel door dat ik niet zo lief was.
Irritatiefactoren krijgen het nu wel te horen en vinden me een b*tch. Schrik soms ook wel van hoe ik reageer op mensen die me gek aankijken of gek doen naar mijn idee. 
Gelukkig laten ze me niet zo vaak los lopen.

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben haha? normaal gesproken ben ik vrij relaxt en eerder te lief terwijl ik nu soms echt zo direct ben dat ik er zelf van schrik haha!

Had ik ook tijdens de zwangerschap van m'n zoontje. Kon m'n schoonouders absoluut niet uitstaan en sowieso was m'n lontje veeel korter (en dat in combinatie met iedereen die bestwel 'in je zone' komt als je zwanger bent was verschrikkelijk ?). Was snel na de bevalling weer over. Nu ben ik weer zwanger en heb ik het tot nu toe niet! ??

Wat een opluchting om te lezen. Ik ben normaal niet boos of geïrriteerd te krijgen maar de laatste tijd schiet het minste of geringste me verkeerd en kan enorm boos worden om de kleinste dingen.
Ik ben nogal een binnevetter dus m'n omgeving merkt hier niet veel van maar ik schrok nogal van m'n eigen reactie en kon het niet helemaal plaatsen, tot ik dit topic las, stom dat ik hier niet eerder aan heb gedacht?

Terug
Bovenaan