Sneller groeien bij 2e zwangerschap?

Ik heb een zoontje van anderhalf en ben op dit moment 7 weken zwanger van de tweede. Ik heb 't idee dat mijn buik nu al begint te groeien. Komt dit doordat het m'n tweede zwangerschap is? Vind 7 weken namelijk wel heel snel. Is er iemand die dit herkent? Hoor graag jullie ervaringen ;-)
 
hoi hoi, ik ben nu 25 weken zwanger van de tweede en inderdaad, je word sneller dik van de tweede. bij mijn eerste begon het pas op te vallen toen ik 6 maanden zwanger was, maar deze keer begon het op te vallen toen ik 17 of 18 weken was. misschien is het met 7 weken zo dat je darmen meer opgezet zijn maar mijn ervaring is dus dat je zeker sneller groeit bij de tweede ;-)
 
Hoi
Ik ben nu 6 weken zwanger van de 2e en mijn buik begint ook al te groeien..schijnt te komen omdat alles al een x opgerekt is geweest, je lichaam herkent het nu..bij de eerste kon ik niet wachten dat mn buikje kwam, nu moet ik het verbergen...
 
Hoi,

Ik ben zelf 8w, 6d en ik pas mijn kleren ook niet meer. Gelukkig heb ik ook grotere kleren liggen omdat ik standaard aan de pretnison zit en soms wat meer moet slikken.
Vorig jaar heb ik in juni een miskraam gehad na 8 weken (vrucht was niet groter als 5 weken en ook geen hartje) en in september was ik weer 8 weken zwanger en toen kreeg ik al snel een buikje, Dat werd een miskraam want het waren allemaal vruchtzakkjes, leek op een mola zwangerschap maar was het niet. Ook daar was geen hartje te zien.

Nu is het hartje goed te zien, dus laat het buikje maar groeien :-D
Is het op mijn trouwdag op 20-4 duidelijk te zien dat ik zwanger ben. Dan ben ik precies 20 weken dus dat is wel leuk
 
Ben nu bijna 12 weken zwanger van de 2e en begin ook al een buikje te krijgen.....3 weken geleden zei een vriendin van me ..... he ben je zwanger??? Euhm ja dus.. hahaha.
Bij de eerste was het bij 4 maanden nog amper zichtbaar en groeide ik pas echt in week 40 en 41 (ze is geboren met 41w en 5d)
 
Ik ben nu 39w1d zwanger van nr. 3. Bij mijn 2e en 3e zwangerschap groeide mijn buik vooral in het begin harder. Bij de eerste kon ik met 16 weken mijn eigen broeken nog aan, bij de tweede met 11 weken al niet meer en nu bij nummer 3 liep ik al met 8 weken in positiekleding. Nu aan het einde van de zwangerschap is mijn buik niet extreem veel groter dan bij nr. 1.
 
Hier idd ook harder groeien bij de 2e, ben nu 25 weken van de tweede en als ik de foto's vergelijk lijkt het wel of ik zo'n 5 a 6 weken voorloop op de vorige keer.
In het begin zijn het nog wel vooral je darmen, maar je buik rekt makkelijker op.

Geniet van je zwangerschap!
 
Hoi,
hier hetzelfde verhaal eigenlijk. Bij mijn eerste zwangerschap tot 17 weken in mijn eigen broeken gelopen, nu moest ik met 9 weken al moeite doen om mijn broek nog dicht te krijgen! De eerste tijd liep mijn buik echt weken voor op de 1e zwangerschap, maar nu ik 36 wk ben is mijn buik niet meer groter. Wel draag ik nu anders.
Succes met je zwangerschap!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan