Sneller zwanger met een ovulatie test

<p>hey dames,</p><p>Hebben jullie ervaring met ovulatie testen? Zijn er dames die hierdoor sneller zwanger zijn geworden? Zoja.. welke ovulatie testen zijn goed?</p><p>gr</p><p> </p>

Onee maand lang om de dag van bil gegaan. Bij allebij in de eerste ronde raak. Kan dan ook niet missen want tja, ligt dan wel een voorraad te wachten zeg maar. Volgens mij werkt dat beter want een test heb je 24 uur de tijd maat die kleine zwemmers doen er volgens mij een dag over voor ze er zijn. Dus dikke  kans als ze niet  zo snel zijn ze te laat zijn. Iig suc6
Je kunt het nog het beste aan je afscheiding zien. Moet je anders even Google.  Dan merk je aan je lichaam wanneer je het beste kunt vrijen 

Ook sensitest gebruikt, kan het ook aanraden. Goedkoop online bestellen en duidelijk resultaat. 
Om je ovulatiedatum op te sporen is het wel handig ze een aantal maanden te gebruiken. Dan zie je een patroon. In de dagen vóór je ovulatie is het namelijk slim om sex te hebben. Als de ovulatietest positief is heb je nog maar eventjes de tijd ? 
voor ons werkte het prima, gaf het geen extra druk ofzo. Dat verschilt per stel. Lees ook van sommige vrouwen dat het juist averechts werkt. Kijk dus goed wat bij jou / jullie past! 

Wij testen gebruikt van Clearblue. Kosten wat maar dan heb je ook wat. Maar één maand hoeven gebruiken en het was al raak. Maar het ligt niet aan de testen of je snel zwanger raakt. Dat heeft te maken met andere factoren: rook jij/je partner, zijn er gezondheidsproblemen, ben je op goed gewicht, heb je een regelmatige cyclus, heb je een eisprong......

Tja hier ook in 1 maand zonder testen. Geen spanningen en stress rondom zo'n test . Ontspanning is heel belangrijk dus Gewo jezelf "vol stoppen" zegmaar. En veel lol hebben samen .

Als dat na paar maanden niet lukt zou ik mss die rest ovwrwegen .

Ligt er aan of je er mee om kunt gaan... Ik werd er alleen maar geobsedeerd door en er was niks meer spontaans aan om het maar zo te zeggen;) en kost veel geld. Gestopt met die testen en gewoon om de dag gezellig gehad in de slaapkamer tijdens vruchtbare periode. Als je een regelmatige cyclus hebt kun je wel ongeveer uitrekenen hoe of wat. Gewoon een half jaartje proberen en lol hebben samen. 

Ja ik stress nog niet, zit nu in ronde twee. Ik had bij mijn eerste zo een app dat mijn ovulatie berekende en was na eerste keer meteen raak. Maar mijn cyclus is niet meer zo regelmatig als voorheen.
maar zoals jullie zeggen om de dag even gezellig hebben, dat is wel minder stressen dan bezig te zijn met testen.

dank jullie wel dames❤️

Terug
Bovenaan