Sneller zwanger na HSG????

Hallo Karin, ik niet, maar weet wel met een HSG dat alles goed schoongespoten wordt en dat er veel mensen, waar verder niets aan de hand is, snel daarna zwanger raken.
Dat heeft de arts toendertijd tegen mij gezegd, maar helaas was er bij meer aan de hand, dus dat ballontje ging niet op voor mij. Ik heb trouwens de HSG tijdens de kijkoperatie gehad. En jij?
Gr. Fleur

Hallo Fleur.
Ik heb de HSG niet tijdens een kijk operatie gehad.De uitslag van de HSG was goed.
Ik weet dat ze het zeggen in het ziekenhuis,wil graag weten wie hierdoor sneller zwanger is geworden of dat ook echt voorkomt.
Een kijk operatie vinden ze bij mij niet nodig.Ben al een keer zwanger geweest,6 weken heb in maart 2006 een mk gehad.

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Volgens mij ben jij ook een 'oude bekende' van het zwnger worden-forum.
Helaas jij nu ook hier.

Ik heb in april een HSG gehad en helaas gaat het verhaal van sneller zwanger worden bij mij ook niet op, aangezien er bij mij iets anders 'aan de hand' is.
Ben ondertussen aan de Clomid en vandaag weer ongesteld geworden dus van de week begin ik aan de 3e kuur.

Jij ook succes met zwanger worden!!!

XXX Yvet

Hoi,

Ik heb zelf ook een HSG gehad en ben  ruim een half jaar verder en niet zwanger, ik ken wel iemand die een HSG heeft gehad en de volgende cyclus zwanger was. Na een poosje gewacht te hebben op een volgende zwangerschap heeft ze weer een HSG gehad, hierna was ze weer gelijk zwanger. Het is dus heel goed mogelijk.

hoi karin

ik was wel 2 maanden na mijn hsg zwanger ( we waren al twee jaar bezig ) helaas was het een bbz. nu   zijn we weer 4 maanden verder en ben ik nog niet zwanger maar ik denk nog vaak hoe mooi het had kunnen zijn. we blijven hoop houden al is dat soms verdomd moeilijk.

groetjes denise

Hoi Karin,

Ik ben vlak na de hsg wel spontaan zwanger geworden! We hadden het nooit verwacht, waren al een jaar of 2 bezig. Je weet natuurlijk nooit of het daardoor is gelukt, maar toevallig vonden wij het wel dat het daarna raak was. Inmiddels zijn wij de trotse ouders van een 8 weken oude dochter, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Vorig jaar zat ik ook steeds op het als zwanger worden langer duurt forum, ben inmiddels verhuisd naar het juni forum, maar ik lees nog wekelijks hier mee.

Ik hoop dat iedereen hier snel zwanger zal mogen worden, uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is als het steeds maar niet lukt. Wij hebben niet zoals zovelen van jullie heel erg lang in de medische molen gezeten, en ik besef donders goed hoe zo'n groot wonder het eigenlijk is.

Groetjes A

Hoi,

Ik heb 1,5 jaar geleden die hsg gehad. Daarna meteen zwanger na 2 jaar niks!!! Het kan dus WEL!   Ik heb een mk gehad maar toch...wel zwanger na de hsg?
lfs inge

Terug
Bovenaan