snellere hartslag

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben nu bezig voor een 2de kindje en afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden. Ik heb nu (onder andere) een snellere hartslag. Kan dit een zwangerschapskwaaltje zijn?
Ik heb nog niet getest.

Groetjes Skylar

Hoi hoi

Een snellere hartslag KAN een zwangerschapskwaaltje zijn maar waarom test je niet gewoon?

Hoi,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik vraag het hier omdat ik op het net nergens geen info kan vinden over een snellere hartslag.
Ik wil nog een paar dagen wachten met testen omdat  ik morgen mijn eisprong 16 dagen geleden heb gehad. Dit was vorige maand ook zo. Ik kan er overigens nog neit zo veel over zeggen want dit is pas mijn 2de maand zwanger worden.Ik ben wel een beetje anders dan anders maar vorige maand  voelde ik me de dag voor dat ik ongesteld werd ook anders. Ook al is het nu erger ik wil niet bij ieder dingetje metteen een test er tegenaaan gooien. Dan kan het namelijk een duur grapje zijn haha!

Groetjes Skylar

Je hart gaat zo'n 15 slagen per minuut harder slaan dit komt doordat je meer bloed aanmaakt als je zwanger bent en dat moet dus ook rondgepompt worden

Dit gebeurt al in de 5e week van de zwangerschap!

Hoi Yvonne,

Dat zou dan wel kunen kloppen, ik zou dan nu in de 5de week zitten.
Mijn laatste ongi begon op 25 augustus en ik zit nu op dag 30. Mijn vorige (en eerste pilloze) cyclus duurde 25 dagen.

heb jij stalen zenuwen ofzo???

Bij de vorige kon ik rustig twee weken wachten (om teleurstellingen en miskramen beperkt te houden) maar nu kan ik dat echt niet.

Ik duim voor je... maar uh zou je niet naar de winkel rennen en die test halen???

Haha Elisa, ik heb zelfs 2 testen in de kast liggen!
En nee, ik heb zeker geen stalen zenuwen hoor!
Bij de vorige wist ik voordat ik teste instictief al dat ik zwanger was, maar nu ben ik bang voor een teleurstelling denk ik. Dit is de reden dat ik het dus nog even afwacht... totdat ik er niet meer tegen kan.

Groetjes Skylar

Ik heb vanochtend getest en er verscheen een heel licht streepje

Bedankt voor jullie reacties!
Skylar

Terug
Bovenaan