Snelwerkende schildklier na bevalling

Hoi meiden,vraag me af wie er bekent mee is met een snel werkende schildklier na de bevalling.ik was maar 7kilo aangekomen tijdens bevalling en ondertussen maar liefs 20kilo afgevallen.heb met huisarts gesproken en die denkt mijn schildklier.morgen bloed laten prikken, groetjes

Ik heb dat probleem ook, alleen ben ik geen 20 kilo afgevallen. Bij mij was alles goed, maar moest het wel in de gaten houden. Veel minder dan wat ik nu weeg kan ik niet worden, je ziet nu alweer mijn ribbenkast. Verschrikkelijk!

Wat was trouwens de uitslag van je bloed?

Hoi ja mijn bloed was ook goed ,alleen een hoge waarde van eenof ander wat weer met de bv temaken heeft.dus geen schildklierprobleem gelukkig.maar moet mezelf wel weer wegen over drie weken en als ik dan nog meer ben afgevallen dan volgt verder onderzoek.voor nu denken we dat ik gewoon erg veel energie verbruik ook ivm de bv.denk miss ook ben nu ook wat ouder dan met de eerste kids en dat mn lichaam nu sneller energie verbruikt ofzo, liefs tien

Oh dat kan zeker de reden zijn vooral als je al kinderen hebt. Je verbuikt zeker veel meer energie. Hopelijk is het dat en val je niet meer af, want ik kan me voorstellen dat je nu dan niet zo lekker in je vel zit.

Terug
Bovenaan