snif... hij heeft zichzelf ondergekotst.... in de C1000 !!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Jeetje. Ik dacht dat het wel zo'n beetje over was. Gisteren had hij nog 1x overgegeven nadat ik hem een lepeltje thee gaf. Zal wel verkeerd gevallen zijn ofzo, want 's avonds at hij "gewoon" weer een potje macaroni (die vind hij het lekkerst, en dat krijgt hij tòch weer iets aan voedingsstoffen binnen). Ook brood ging weer en drinken koste hem ook minder moeite. Nu deed ik vanmiddag (met hem, want hij oogt totaal niet meer ziek, is hartstikke vrolijk) boodschappen bij de Lidl en de C1000. Die zitten naast elkaar. dus da's hier heel makkelijk. Had ik bij de Lidl een tros bananen gehaald, en Tygo zat daar de hele tijd al verliefd naar te kijken. Dus tijdens het auto-inladen heb ik hem een banaan gegeven (die hij met SMAAAAAAK opat)  en hierna zijn we doorgelopen naar de C1000. Ik was nog niet bij de groente-afdeling en.... OH NEE !!!!! De hele banaan + het drinken van die middag over zichzelf heen en de boodschappenkar en de vloer (gelukkig stond hij niet héél dicht bij de groentekratten).
Dus ik gauw de eerste de beste medewerker bij de kladden gepakt en gevraagd om doeken. Die stelde me gerust en kwam even later met doeken en de dweil-machine aanzetten. Pfff best een genant  moment  dus. Staat er ook een oudere vrouw mij en Tygo aan te gapen en zegt  heel dwaas:"Oh hij is aan het  overgeven, is tie ziek?????" Ik dacht:"Nee joh, hij is kiplekker en heeft soms alleen maar een aanval van boulimia..." Tjeetje, wat kunnen mensen dan stom reageren zeg. In plaats van dat ze iemand roept om te helpen, nee hoor.

Nou goed, nadat de maag leeg was, was meneer de vrolijkheid zelve weer, hij stonk alleen een uur in de wind.

Ik hoop dat deze naweeën van de buikgriep ook snel weer over zijn.... Pffff ben het zelf ook spuugzat nu. (de wasmachine ook trouwens hihi)

Groetjes happyM

hey meis,

wat vervelend zeg.....heb vandaag de dokter nog ff gebeld omdat we hier ook nog steeds klungelen....en het duurt minimaal een week...dus hopelijk was het voor je kereltie echt de laatste dag vandaag pffff......

ben jezelf alweer wat beter dan????

Yoëll dronk vrolijk zn flesje ors leeg vanmiddag en ik zelf heb er bij lopen kokhalzen getver wat een gore troep...dus heeft de buuf mij ff diareeremmers gebracht en een pak beschuiten hahaha lang leve de buren....

Ook mijn pa heeft vanavond bij de C1000 de hele parkeerplaats onder gekotst....de arme c1000 mensjes hahahaha

dikke knuffel voor jullie

Liefs je dinnetje

Och jeetje. C1000 Klazienaveen heeft het zwaar te verduren met ons hahahahahahaha. Da's niet zo leuk nee. Hoe laat was je vader er dan? Wij waren om 17:00 weer thuis. Misschien rook hij de zure lucht van Tygo nog wel en dat was de genadeslag. Bah, de complete groenteafdeling stonk gewoon + de boodschappenkar en een meter daaromheen. blèch....

Met mij gaat het alweer een stuk beter. Morgen weer gewoon aan het werk. Maar na een anderhalve week thuis te zitten (waarvan 1 week gewone vrije dagen) en de hele dag stront en kots te mogen ruimen, ben ik het ook wel zat. Getsie zeg. ORS blijft hier geen favoriet drankje. Ik heb het zelf niet hoeven nemen, maar Tygo vind het ècht smerig.

Hoest bij jullie nu dan?

Groetjes Riekje

Oh meid wat vreselijk. En dan die reactie, haha!! Als ik jouw was had ik je gedachten hardop uitgesproken hoor.

Veel beterschap.

Tessie

Heej Marieke en Denise,

Het heerst bij jullie zeg! Hoe is het nu?

Oh en ik kan me voorstellen dat je je schaamde Marieke maar je mannetje kan er niks aan doen toch. En laat die ouwe wijven maar lullen.
Stinkt wel echt die bananen kots, ben er bekend mee.

Beterschap allemaal.

Liefs Kirsten mv Tyche

Och, wat zielig! En wat een zielige jullie, en nog meer zielige C1000 medewerkers bij jullie, hahahha!

Ik had het laatst gelukkig éénmalig in de auto naar ballorig, en vond het geen fijne ervaring moet ik eerlijk zeggen! En die lucht die eruit komt dan hé...?
En gisteren heeft ie opa onder gekotst... Denk dat Thomas het nu wel te pakken heeft, want vannacht om 04:00 stonden we al te douchen omdat meneer zijn stront-luier was geknald. Echt waar, het zat in zijn sokjes, langs zijn benen, langs de pielie aan de voorkant omhoog en bij zijn billen aan de achterkant omhoog. Wist even niks beters als alles gewoon uittrekken en onder de douche met die koude viezerd. Papa? vragen jullie je af, waar die was? Nou gewoon lekker in bed, draaide zich nog eens om en heeft niks gehoord van zijn zwangere vrouw die aan het kotsen was van de lucht en stront aan haar vingers...   Maar zodra ik en zoonlief gedoucht en wel in het grote bed lagen op te warmen, werd ie wakker en nam het acuut over van me. Ach, hij moet er weer vroeg uit...
Hoop niet dat het hier zo lang duurt als bij jullie, dan word ik helemaal gek, hahahah!

Succes ermee dames! -X- Marieke

Jeetje,.. dat is effe schrikken!!
gelukkig kan je er achteraf vaak "smakelijk" om lachen haha..

Beterschap!!

Esmé mv kay

Tis zonde voor Tygo (of mama?). Gelukkig heeft hij er zelf niet echt last van gehad. Beterschap nog, ook voor Yoëll.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan