snif, wil zograag.... zonder hulp

A

Anoniem

Guest
boehoehoe

ik zit hier in mijn eentje, mijn mannetje is net weg. ben zo verdrietig!
we hebben het net gehad over naar de dokter gaan volgende maand. en ik zie het helemaal niet meer gebeuren hoor. wil zo graag "zelf" zwanger worden, waarom lukt dat verdomme nou niet!

we willen zo graag een kindje

en dan loop je over straat, overal kindjes, moeders met bolle buiken en kinderwagens...
en het duurt zolang, waarom nou.
gelukkig kan ik hier mijn ei kwijt.... mensen die niet met zwanger worden bezig zijn begrijpen zoiets niet.

liefs van  een verdrietig meisje

he meis, wat vervelend nou he...!
ik zit zelf vandaag ook even in een dipje! ik ben net thuis van mn werk, mn mannetje is naar een verjaardag...en.. ik ben gister weeer ongesteld geworden(weer een week te vroeg!) en ik had zoveel zwangerschapstekenen! dus begrijp je wel een beetje, ook al ben ik ws nog niet zolang bezig als jullie. we zij in januari gestopt met pil. ik was na 4 mnd zwanger, maar helaas miskraam, en nu is mn hele cyclus in de war! elke keer week te vroeg ongi en ik heb nu pukkels en aderen over mn borsten(wat ik voor het eerst had toen ik zwanger was!)en ben veeeeel heftiger ongesteld
ik dacht nu ECHt dat ik weer zwanger was, maar mocht dus niet zo zijn! snik

he, bah, ik wil jou troosten en wat doe ik.... ik schrijf alleen mn eigen ellende op!
sorry.... en sterkte meis, voor ons komt het ook allemaal wel!

gr. marjolein

he marjolein,

toch bedankt voor je berichtje hoor,
ik zou me juist goed moeten voelen, volgende week verwacht ik mijn eitje, dus er is weer kans. meestal voel ik me ook rot op de dag van de ongi.
weer mislukt...

heb net lekker een potje zitten janken met mn hond op schoot, en nu gaat het wel weer.
die dagen zitten er gewoon wel eens tussen he.

nou, hopelijk is het voor ons(voor iedereen eigenlijk)  de aankomende maand raak.
kunnen we fijn met zn 42e(of zoiets)  naar het mei forum.

groetjes esther

heej esther23 (en natuurlijk ook maryotje...)

ik word er verdrietig van als ik dit lees!!!!!
ik snap heel goed wat je bedoeld!!!!
ik had dat ook altijd,overal zie je dikkebuikjes,en baby's......
normaal valt je dat nooit zo op,maar nu het zelf graag wilt,
dan natuurlijk wel!
ik heb ook vaak gedacht dat wij de mediche molen in zouden gaan...
maar geef de hoop niet op,voor jou/jullie komt het geluk ook!!

ik weet dat dit makkelijker gezecht dan gedaan is,maar probeer die knop om te zetten,
heb ik op een gegeven momend ook gedaan....

mijn schoonzzusje en ik zijn,zonder het van elkaar te weeten,1 dag na elkaar gestopt met de pil.
na 3 maand was zie zwanger!!! ik vond dit natuurlijk geweldig voor haar,maar oooooo wat was ik verdrietig.
ik had vanaf toen elkekeer in mijn hoofd van,ach deze maand moet het gewoon lukken,dan ben ik mooi nog met haar zwanger,maar ja er was steeds niks.
toen had ik zoiets van,als ik maar zwanger ben voor dat zei gaat bevallen...
ja dom natuurlijk,want zo zet je er alleenmaar meer druk op.
maar goed na 11 maand naar de HA geweest,vriends zaad onderzocht,alles was super goed(gelukkig).
en toen heb ik dus de knop omgezet.de eerst volgende ongi kwam niet,4x getest,maar wel licht positief,maar ben dus naar een dag   of 4 gaan bloeden helaas.
toen begon onze vakantie,de termometer aan de kant gegooit,en lekker genooten van de vakantie,schoonzusje is bevallen,en WALLA ZWANGER!!!!!

dus ik heb echt wel zo iets van,lech het naast je neer,niet teveel mee bezig zijn,
ga desnoot naar de HA,dit brengt allemaal rust met zich mee,en je zult zien dan ben je zo ZWANGER!!! stress doet echt veel met je lichaam,volgens onze HA maakt dat niet uit,maar na mijn ervaring geloof ik wel!!!!

dus meid,geef de moet niet op,ook ik weet dat dat moelijk is,maar echt jullie geluk komt zeker!!!!!!!!

sorry voor dit lange verhaal,maar hoop dat je er wat aan zult hebben.

wanneer komt je vriend/man weer terug uit nederland?
o ja heb je de VRIENDIN nog kunnen vinden daar in Spanje??
dat weet je ook wie ik ben!!!

liefs en xxxtam80

hoi lieve tam

bedankt voor je lange bericht.
misschien komt het wel nadat we bij de ha geweest zijn. net als  ik steeds ongi word de dag na  mn test. dan valt er een spanning van je af.

mijn hartje doet zo'n zeer maar mijn verstand bokst er wel tegenop. gewoon doorgaan. het is niet het einde van de wereld.

ik heb helaas de vriendin niet gevonden. alleen de flair libelle en margriet, o ja en de prive. misschien een dorp verderop. zal blijven zoeken!
heb ook online gekeken maar kon niets vinden.

hoe gaat het met jou? heb je al babyspulletjes gekocht? ik kan me nu al niet inhouden soms. .

dikke knuffel Es

Hee Esther,
Meis kop op hoor, het zit er gewoon nog in hoor dat je op "eigen"kracht zwanger wordt.
Heb je verhaal op het andere forum gelezen. Ik zelf zie naar de gyn/huisarts gaan als uitsluiten dat er echt niks aan de hand is, voor mij geruststellender. Het elke maand afwachten en bang zijn of er toch echt niks met ons aan de hand is en het daarom niet lukt vond ik heel erg. Ben bang dat ik spijt krijg dat als er wel iets is dat ik dan denk; was ik maar eerder gegaan.....
Bij ons wordt de natuur geholpen met hormonen, maar hoop gewoon dat dat voldoende is.
Dipmomenten heeft iedereen helaas en als je alleen thuis bent is het nog erger. Gelukkig heb je ons dan ook nog hoor!!! Ik hoop dat je met volle moed er weer tegen aan gaat en dat we inderdaad met zijn allen naar het zwanger zijn forum gaan haha!!!

lieve esther....

met mij gaat het wel goed,
kan nog niet echt zeggen dat ik mij zwanger voel,
heel raar hoor,ja mijn borsten zijn pijnlijk en wat voller,
en af en toe iets misselijk.
heel raar dat er dan een wondertje in je buik zit!!!
nee ik heb nog niks gekocht,durf dat nog niet,ben nog zo bang dat het
verkeert gaat.maar ja gewoon deze weeken door zien te komen,
tot en met de 12de week,dan is het grootste gevaar geweken.
heb al wel zin om het de ouders te vertellen,maar we hebben afgesprooken
om te wachten tot de 8ste week!!!
heb op babyopkomst leuke kalender gezien,word na je eigenzwangerschap ingedeeld,
op de voorkant kun je dan je naam en uitgerekende datum laten zetten,en binnen in staan ook leuke fototjes,van de baby in de buik!!!
hier wil ik er dan 3 van bestellen,1 natuurlijk voor ons zelf,en die andere 2 voor onze ouders,en deze willen we dan geven,en dan zien ze van zelf wat er aan de hand is!!!
vond ik wel een orgineel idee!!!!!!!

maar ik blijf ook gewoon hier melezen,en heeeeel hard voor je DUIMEN!!!!!!!!!
zet hem op meid,het gaat jullie lukken!!!!!!

xxxtam80 5wk en 2 dg

Hey Esther!.. Ik leef zo met je mee... Zit nl in t zelfde schuitje........  
We zijn alles bij elkaar al 3 jaar bezig... en nog niets...
K ben ook naar n gyn geweest enzo   blaaa blaaa     hihihi
Maar idd wat je zegt,iedereen om je heen is zwanger,overal kinderwagens en zet de t.v maar aan of er is een luier of zwitsal reclame op!!!..  pffffieuw...

Ik dacht een paar dagen geleden nog .. yesssss het is zover,maar helaas..test was WEER negatief!..
Maar ongi     ho maar!..   Nu had ik vanmorgen wat bruinige viezigheid,maar was niet om over naar huis te schrijven..  

Ik wens je heeeeeel veeeeeel sterkte en geluk toe!!!!.. en hou ons op de hoogte,misschien heb ik ook weer iets aan jou ervaringen enzo...  
Je weet t niet!!...

Veel liefs Joyce    

Terug
Bovenaan