snif........

Ik heb geen fijne kerstdagen gehad. Kerstavond kreeg ik weeen, naar ziekenhuis geweest, kleintje deed het erg goed (9 weken en 6 dagen). Medicijnen gehad en ik moest het rustig aan gaan doen en blijven
De kerst goed doorgekomen, gisteren weer een echo gehad, dit was geen goed nieuws, ons kleintje leefde niet meer.
Voor ons geen gelukkig oud en nieuw dit jaar.
volgend jaar misschien beter
Sorry voor de chaos tekst, ben erg uit mijn doen, we hadden zo graag op onze trouwdag (31 december) willen vertellen dat we volgend jaar een kleintje zouden krijgen.

Liefs

Lydia

Oh Lydia, wat vind ik dit erg voor jullie! Lijkt het allemaal goed te zijn, en dan gaat het toch nog mis. Het is nooit leuk, maar tijdens de feestdagen lijkt het me extra wrang. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Groetjes, Kat

hoi hoi

goh meid wat ontzettend erg voor je...wat een tegenslag.. wat ontzettend sneu voor jullie

ik wens je alle sterkte toe met het verwerken hiervan... geef het tijd en denk aan jezelf...

heel veel liefs tobi

Lieve Lydia,

Tonge zeg, wat vind ik dit erg voor jullie.... Ik ben helemaal met stomheid geslagen...

Ik lees je verdriet tussen de regels van je bericht door, en word er
zelf ook een beetje verdrietig van. Ik wil jullie heel veel sterkte
wensen, opdat jullie alles weer een plekje kunnen gaan geven. Voor nu
een hele dikke knuffel, en als je me/ons nodig hebt, weet je mij/ons te
vinden hé?

Liefs

Sisi.

Jeetje, meis, wat een beroerd nieuws. Was je al zo lekker op weg en dan mag het toch niet zo zijn. Zorg goed voor jezelf, laat je extra vertroetelen op je trouwdag, Heel veel sterkte

Wat verschrikkelijk zeg!! Wat zullen jullie je ellendig voelen. Weet ook niet goed wat te zeggen. Hoop dat jullie toch moed kunnen houden om weer verder te gaan.
Wil jullie heel veel sterkte wensen en zo hopen dat het volgend jaar eens mee zal zitten!!!

Hou je taai.
Knuffel van
Ineke

Terug
Bovenaan