Snijwonde gezicht peuter

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje van twee jaar heeft een maand geleden een kras opgelopen in zijn gezichtje. Dit gebeurde in de opvang en we weten niet hoe. We hebben het goed verzorgd en inmiddels is de wonde genezen (en dicht) maar je ziet de kras nog in zijn gezicht. Nu maak ik me precies toch wat druk of dit alsnog een litteken wordt. Kan je daar iets op smeren wat helpt bij de genezing? Iemand een idee hoe lang het duurt vooraleer zo een wonde verdwijnt? Hij zal wellicht nog wel vaker vallen of zichzelf stoten dus ik wil mij er ook niet te druk in maken... maar tips zijn welkom :) </p><p>Bedankt!</p>
 
De Biodermal gebruikte ik ook altijd, maar iets is aangepast en nu reageren mijn kinderen daar heel heftig op qua uitslag. Nu dus gewoon lekker insmeren met Bepanthen. 
Mijn dochtertje heeft op haar wang een kras van haar eigen nagel. Ze was 1,5 bij de kras en is nu 3,5. Als ik er goed op let, dan zie ik hem nog, maar opvallen doet hij niet meer. 
 
Litteken creme inderdaad! Met vitamine E er in. Mijn man heeft van de zomer een ongeluk gehad en had een gat in z'n voorhoofd (hechtingen en alles). Braaf 1 of 2 keer per dag gesmeerd met de crème en je ziet het litteken gewoon nog maar amper (maar geen idee of dat ook geweest zou zijn als hij niet had gesmeerd natuurlijk haha).
 
Terug
Bovenaan